Wie van jullie stond vannacht ook vast in Eindhoven?

Nog bedankt hé, NS. Voor de goede regeling vannacht, de duidelijkheid en het aardige onwetende personeel. Bedankt voor die 110.- die we kwijt waren aan de taxi. Bedankt!

Hoe zijn jullie thuis gekomen?

geen last van sorry =]
zie dit als UPPPPP

Ohh dat is wel een beetje pijnlijk. Waarom stond het vast dan?

in amsterdam zeiden ze dat er ook geen treinen reden maar ik was om 22:00 op het station en toen reden ze weer. wel vaag.

En misschien kan je iedergeval je kaartje terugvragen ofzoiets.

Tja, die 7.90. Er was een aanrijding geweest, ergens tussen Eindhoven en Venlo. Dit natuurlijk is verschrikkelijk en het is logisch dat er dan geen treinen meer kunnen rijden.
Maar het was gewoon niet fatsoenlijk geregeld, iedereen liep hartstikke opgefokt rond en er waren wat kleine opschuddingen waar de politie bij moest komen. Uiteindelijk hebben we maar besloten met de taxi terug te gaan wat ons heel veel kostte!

Tussen Amsterdam en Eindhoven waren er wat leuke kwajongens die het nodig vonden om aan de noodrem te trekken hoorde ik van vrienden van me.

Wij hadden dat met de tram in Den haag toen het k-nach was. Staan we daar een halfuur te wachten op een tram die niet komt. Grrrr… Daarna echt een gedoe om terug te komen.

Ik was gistermiddag in Amsterdam door m’n enkel gegaan. Ik heb daarna er nog 2 uur op moeten lopen, ik ging kapot van de pijn! Ik had liever 110 euro betaald dan 2 uur gelopen naar het centraal + bus en daarna nog een stuk lopen naar huis!

Hoezo moest je er zolang op blijven lopen dan?

Idd, in amsterdam zeiden ze dat treinen niet reden, maar ik ben gewoon naar Museumplein gegaan en weer heelhuids thuis gekomen door de trein.

dat soort dingen gebeuren he. het is natuurlijk niet leuk dat het zo’n zooitje was, maar je kan moeilijk verwachten dat als er zo onwijs veel mensen zijn dat ze dan ook nog eens perfect andere dingen kunnen regelen.
Soms is het gewoon overmacht… Kunnen ze er zelf gewoon ook echt niks aan doen.

Klopt, maar het was erg frustrerend. De trein die we moesten hebben kwam aan en iedereen ging naar binnen, plots ging het licht uit in de trein en werd er omgeroepen dat deze niet verder reed vanwege een aanrijding. Meer niet…
Uiteindelijk is de trein rond 2/3 uur weer gaan rijden maar dat konden ze van te voren ook niet zeggen.
't Frustreert me ook dat het NS personeel mijn vraag niet normaal kon beantwoorden. Ik vroeg hoe ik thuis moest komen aangezien mijn trein niet meer reed en het enige wat ze deden: ze haalden allebei hun schouders op en ze liepen verder…

Wij konden er nog net door met de auto…
Was wel echt 'n zooitje ja.

Inderdaad, en waarschijnlijk waren de meeste ook nog is aardig dronken gok ikx’]
Maarja, wel raar dat ze hun eigen personeel niet inlichten…

1 keer bedankt was ook wel genoeg geweest. ^^
ik zat vast in amsterdam! gelukkig was dat twee uur later wel weer in orde.

Niet zeuren; als je wat meer geduld had dan kwam je ook thuis.
Op mijn traject van mijn stad naar mijn hogeschool komen vaak zelfmoord-gedoe voor en die conducteurs weten ook niet alles.
Die mensen die doen wat ze kunnen + zorgen dat de dronken mensen rustig blijven.

Ik had een keer 6 uur vertraging, zat ik dan aan de andere kant van het land.
Maar nee, ik heb niet vast gezeten want ben nergens heen geweest :stuck_out_tongue:

Als je de volgende dag moet werken is het wel frustrerend… Niets was zeker en door alle emoties rond om me heen werd ik zelf onrustig. Uiteindelijk is het ook allemaal goed gekomen, maar het is zo veel geld voor een arme studente;)…
En aan onmacht doe je niets, maar het was gewoon echt een zooi op het station…

Koninginnedag is ook een verschrikkelijke feestdag; blijf thuis. :slightly_smiling_face:
Helaas moest ik wel met de trein, en @#($*@#%&@#($* niks reed normaal en ik heb om moeten rijden om thuis te komen.

In Amsterdam was er een gek die aan de noodrem trok…
Waardoor iedereen te voet veder ging lopen en het hele trein verkeer ophield.

Naja, het was ook heel erg druk in Amsterdam mijn god.

Naja ik kwam niet met de trein vrienden van me. In Eindhoven de situatie niet bekend.

volgens mij kun je dat gewoon aan NS declareren?
Had ik ook een keer na een concert dat ik niet meer thuis kwam, moest toen taxi nemen omdat ons bussen waren belooft maar die reden niet blabla.
Taxi chauffeur heeft toen bonnetje uitgeprint en zei dat ik het recht had het terug te krijgen door te bellen en dat aan te geven… dus.