wie van jullie dames woont op zichzelf?

dus alleen met niemand anders?

Ik niet…
Maar het lijkt me wel heerlijk. Je eigen ding doen, geen gezeur, even met niemand rekening houden. Maar misschien is het ook wel een beetje saai…

Inderdaad lijkt mij ook heerlijk, maarja alleen is maar alleen he.
Ik denk ook dat het een beetje saai word.

telt in een studentenhuis ook mee? (we delen alleen keuken en badkamer dus ik zie mijn huisgenoten heel weinig).

En dan alleen doordeweeks, in het weekend ben ik bij mijn ouders :slightly_smiling_face:

en af en toe is het idd saai

Ik niet, maar zit wel op kamers dus vind ik ook al op mezelf (-:

Volgend jaar pas.
Maar misschien wil mn beste vriend dan wel bij me intrekken.

Ik woon samen :slightly_smiling_face:

Ik woon doordeweeks op mezelf, ik ben student, maar de woonruimtes zijn hier zelfstandig in plaats van een groot studentenhuis

vanwaar de vraag>?

Ik zou echt wel heel graag op kamers willen!
En dan gewoon de badkamer/keuken delen.
Dus wel een béétje privacy.

Indeed! ben je soms pedo die meiden zoek:0 bij wie je in kan trekken?!! ahaha

het woord ‘’ dames’’ in de beginpost deed me aan een pedo of ander vies mannetje denken

ik woon op kamers in een studentenhuis, deel dus alleen badkamer, toilet en keuken. maar da’s niet echt op ‘jezelf’ wonen

en ‘’ jullie’’ wijst op ik ben zelf een man

ieeks. ja, en dan ook nog maar 1 berichtje. :grin:

Ik wil op kamers, maar niet helemaal alleen, wel in een studentenhuis. Maar ik woon nu dus nog bij mijn ouders :slightly_smiling_face:

haha ja en de gebruikersnaam: ‘radeloos’ :stuck_out_tongue:

Meiden op gepast dus! :open_mouth: ^ dames weghier

Daar had ik nog helemaal niet op gelet. Goed punt! Dat is eigenlijk veel opvallender dan mijn puntenXD. Ik denk dat de topicstarter priveberichtjes stuurt naar degene die zeggen all alone te wonen.

BTW: Ik heb een hele grote boze hond, dus probeer het maar niet.

als ik zeg dat ik helemaal alleen woon op een grote lege eenzame boerderij in oude pekela met niemand anders erbij, kom je me dan opzoeken?