Nieuw hier, hoop dat ik het hier goed neergezet heb.
Hi
Ik weet al langer dat ik op oudere jongens/mannen val. De kerels die ik écht wat vind hebben, zijn meestal rond de 30, maar soms ook 22. Wanneer ik serieus op iemand afstap of een flirt in z’n richting doe, krijg ik vaak positieve reacties, tot hij hoort dat ik zestien ben. Natuurlijk snap ik dat een kerel van een jaar of 28,30 denkt: no way, dat kan ik niet maken, maar ondertussen frustreert het me. Waarom val ik niet op jongens van mijn eigen leeftijd? Ik vind het fijn om volwassen met een man te kunnen praten. Misschien doordat ik veel op mijn brood heb gehad de laatste tijd en omdat ze minder over gamen, “tieten” en zuipen praten, maar vooral door het “woeste” uiterlijk waar ik op val en de levenservaring die ze hebben. Toch is het jammer, dat het altijd “stukloopt” opdat ik zestien ben en zij veel ouder.
Zijn er meer meiden die net zoals ik op veel oudere mannen dan zijzelf vallen? Hoe gaan jullie daar mee om?
Liefs, Chiave.
Edit: gelukkig komt er ook af en toe iemand van 22 in beeld en val ik dus niet alleen maar op de 30’ers.