Wie studeren er af in 2014?

En dan met name degene die geen ‘eindexamen’ meer hoeven te doen (MBO/HBO)

Wanneer studeer je af en wat ben je dan?

Ik studeer in juli af. Ik ben dan assistent-accountant mbo niveau 4.

Ik studeer in juni voor de 2e keer af. Crossmediale communicatie.
Met dan 2 diploma’s op zak ben ik er wel echt klaar mee!

Ik verwacht eind juni af te studeren. Voor de opleiding HBO-Rechten.

Ik studeer (als het goed is) eind juni af. Ik doe de opleiding manager dierverzorging

Als ik nog voor februari een stage vind studeer ik in juni af voor mbo managementassistent

ik studeer theoretisch af in juli, en praktijk in november. dan ben ik verzorgende-ig

Ik studeer zelf ook in Juni af, MBO verpleegkunde

Ik studeer ook in juni af, WO-master Marketing Management (:

Juli, HBO- Verpleegkunde

In Juni heb ik als het goed is mijn Niveau 3 diploma Sociaal agogisch werk maatschappelijke zorg in de pocket.

Ik studeer in juni/juli af aan de HBO opleiding Communicatie en multi media design. Welke officiele titel ik dan zou hebben moest ik ff opzoeken, maar ik ben dan dus Bachelor communication and multimedia design. Ik studeer zelf af in vooral de richting junior content manager en zou ook heel wat als junior visusal designer, junior interaction designer of als project manager kunnen doen.

Ik denk er overigens wel na om verder te studeren. Ik volg nu aanvullende vakken op de universiteit om volgend jaar in aanmerking te komen om direct door te gaan naar de master. Ik twijfel nu alleen heel erg of ik dat wel wil en ga doen. Ik zou het namelijk puur om de titel doen en omdat het kan. Het is maar een jaartje dus een jaartje bikkelen zou er op zich wel bij moeten kunnen. Ik weet alleen niet of ik genoeg motivatie/zin heb daarvoor.

Ik studeer in juni/juli af; WO bachelor in fiscale economie. Daarna nog een jaar een master in fiscale economie of fiscaal recht.

Als het goed is studeer ik eind juni af. Opleiding HBO-Rechten.