Wie speelt het spel World of Warcraft?

En wat voor karakter ben?

World of Warcraft is een spel waar je een karakter bent in een fantasie wereld maar waar je ook met andere mensen kan spelen of chatten.

IK… niet

Ik ook niet… Een vriendin van me wel.

Heeeeel veel jongens uit me klas spelen het

Mn vriend speelde het en ik keek vaak mee :V

Ik vind het een stom kut spel :pctik:

bij mij ook, en ook wat leraren. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jongens die ik ken spelen het wel.

Ik zelf ben een priester, en moet vaak mensen healen/genezen.

bij mij ook xd
wie gaat er nu betalen voor zon dom spel ? :expressionless:

Mijn broers spelen het allebei, zowat de hele dag door! zoals nu

Zo dom is het niet hoor. Je bepaalt zelf wat voor karakter je bent, je bepaalt zelf met wie je wilt spelen, en kan echt alles doen of gewoon de mooie wereld verkennen en met mensen chatten. En er zijn heel veel leuke jongens daar ,die je maar al te graag willen helpen.

Maar dit spel kun je ook niet uitspelen he. Er zijn altijd wel opdrachten die je kan uitvoeren of een nieuw wereld verkennen waar je nog nooit geweest bent.
Vooral als je als elf speelt is de wereld mooi.

haha, ontzettend leuk ja! notttttt
het is het meest verslavende spel ooit wist je dat al?

vind het zo’n triest spel xD
je kan irl ook je eigen karakter bepalen en de mooie wereld verkennen en daarbij heb je ook nog eens echt contact met mensen xD

ik bedoel, sommige mensen spelen het echt 12 uur per dag, how sad is that?

ik niet.

hmm ik heb het wel eens gespeeld rond mn 10de ofzo. Ik moet zeggen het hielp echt veel voor m’n engels. Maar het was zo saai dat ik nooit langer dan een uur per dag erachter zat…

Nooit gespeeld. Zal het ook nooit spelen.

Mom cancels WOW-account

Hoe weet je dat nou weer?

Ik vind het een vreselijk kutspel. Mijn neef is er verslaafd aan, net als een paar vrienden van me. Ik stoor me er gewoon aan, misschien ook omdat ik het echt kansloos vind om daar je tijd aan te verspillen. Plus dat het geld kost om verder te komen, of zit ik dat nou te bedenken? Anyhow; ik vind het 3x niks.