Wie speelt er piano ?

Ik krijg thuis privéles, tien euro per les.

Ik wou dat ik het kon! maar ik heb geen piano dus vind het ook niet nodig om lessen te volgen :stuck_out_tongue:

ik vind alleen maar hele hoge prijzen op internet :frowning_face: Binnenkort maar eens langs gaan bij de muziekscholen…

Ik zit op pianoles
Weet niet precies hoeveel het kost, maar het is wel prijzig
Maarja… opzich wel leuk =]
Ben nu bezig met ‘She will be loved, Maroon 5’
Xx

Ik heb ook piano les heel leuk, 60 euro per maand voor een half uur per week…

Ik speel piano maar dan op een keyboard zeg maar. Ik heb samen les met een vrindin een half uur in de week. Je moet er wel echt tijd aan willen besteden want een half uur uur per dag ben ik er wel mee bezig om te oefenen etc. En je moet ook wel wat theorie leren dus als je daar erg tegen op ziet. Het is voor mij 50 euro in de maand. maar er komen natuurlijk ook nog boeken en de piano bij natuurlijk. (of kerboard) een keyboard is ongeveer 300-400 euro (beginnend) en een piano rond de paar duizend.

Ik heb keyboard gespeelds 250 euro per jaar ofzo , maar je kon daar ook piano leren , was wel in belgie …

waar ergens in belgie ?

ik speel nu 5 jaar bij iemand thuis :relieved: dat kost 10 euro per les voor een half uur. hoef geen theorie, alleen als ik zelf wil kan ik theorieexamens doen. opf als ik gewoon iets kleins wil weten ofzoo…

Ik zit op piano les :slightly_smiling_face: (prive les)
Ik betaal 47,50 per maand.

ik heb al 9 jaar les… 11 euro per les :slightly_smiling_face: voor 3 kwartier!
.xx.

Late reactie. maar ik zit sinds een jaar op pianoles en betaal 50 euro per 5 lessen ; en dan een half uur.

Ik speel al ruim 8 jaar piano bij een muziekschool. Dat is best duur… 8 of 9 euro per les geloof ik. 20 minuten, maar ik zit samen met een ander meisje, dus in totaal 40 minuten.
Mijn vriendinnen spelen ook allemaal piano xD. Het is echt heeel leuk. Maar het kost een piano, boeken, en tijd. Maar die piano hebben wij sowieso al want mn broer, zus en ouders spelen/speelden ook piano…

Ik speel nog steeds piano, alleen heb geen les meer. Begon ermee in groep zeven en kreeg thuis les. Heb een keer een proeflesje op de muziekschool gehad, maar dat vond ik niks. Je kan ook op marktplaats kijken. Daar bieden mensen ook diensten aan. En anders informeren bij een muziekschool in de buurt of bij muziekwinkels. Daar heeft mijn moeder ook weleens een adresje van gekregen voor (in dit geval) gitaarles. Succes!:lol::laughing:

Ik zit op keyboardles bij iemand thuis, en die vraagt ¤8,- per les voor een halfuur. Ze geeft ook pianoles, en volgens mij is dat ook ¤8,-.

Ik zou het ook heel graaag wille nleren, maar ik ben niet erg muziekaal

Ik zet erop, het kost volgens mij iets van 10 euro per les :wink: Maar ik zit zeg maar bij gevorderd, dus bij is het sowieso al iets duurder… Als je bij iemand thuis pianoles krijgt, is dat écht niet duur hoor (:

Ik heb nu al 5 jaar ofzo pianoles op de muziekschool. En ik heb op die site even voor je opgezocht wat de prijzen zijn :slightly_smiling_face: :
standaardles - 2 leerlingen (dat doe ik) in 40 min: 415 euro per jaar
individuele les - 1 leerling in 30 min: 694 euro per jaar
Ik weet niet of waar jij woont een muziekschool in de buurt is, maar anders kun je daar ook even informeren. Of als je graag privelessen wil moet je bij die mensen informeren, want dat is meestal duurder,

Ik begin dit jaar ook met piano en ik dacht dat het 170 euro voor een jaar is fzoo.
Dat is een uur in de week, maar je bent samen met 2 anderen dus 20 minuten eigenlijk.
En ook nog geld voor notenleer, maar dat weet ik niet precies. Notenleer is 1 uurtje in de week en weetje, veel mensen zeggen dat je dat niet nodig hebt maar het is echt wel goed als je wel notenleer doet.
En een piano zelf kost ook geld natuurlijk, maar die kun je best 2dehands kopen.

Ik speel zelf piano
mja, pianoles is behoorlijk duur. Hier ergens in de buurt kost het 500 euro per jaar.
heb het zelf ook nooit genomen.
speel het nu bijna 3 jaar, en kan het al heel goed. stukken als comptine d’un autre ete zijn een makkie, en het allereerste nummer dat ik kon was fur elise.

daarom vind ik les ook helemaal niet nodig