Wie speelt er piano ?

Ik wil graag pianolessen gaan nemen… dit wil ik eigk al heel lang
maar nog nooit gedaan
Nu vraag ik me af hoe duur het ongeveer is… en of de meiden die piano spelen dit mij willen laten weten
Ik ben al via google aan het zoeken geweest voor bij mij in de buurt maar vind het erg lastig om te vinden

Sorry ik zou het niet weten :frowning_face: Maar Upp voor jou :grinning:

niemand… ?

kheb het zelf vn mn vriendin geleerd en beetje op school met muziekles…

misschien kun je by een muziekschool by jou in de buurt informeren?

mm vriendin van me zit op pianoles mr is nu op vakantie drna vraag khet wel voor je…

ja dat was ik ook nog van plan ( om bij een muziekschool in de buurt te infor. ) Maar was op internet dus ook daar naar op zoek… helaas ook niet duidelijk te vinden
Maar dat ga ik nog wel voor elkaar krijgen :slightly_smiling_face:

TeenSlipperSmall
--------------------------------------------------------------------------------
mm vriendin van me zit op pianoles mr is nu op vakantie drna vraag khet wel voor je…
--------------------------------------------------------------------------------

Okee, dank je :slightly_smiling_face:

Ik speel piano, en ik dacht dat het bij mij iets rond de ¤450 per jaar was. Maar ik zit ook niet bij een muziekschool, ik denk dat de prijzen daar heel anders zijn. Dus kun je beter daar even informeren idd :slightly_smiling_face: Maar het is echt heel leuk, dus je moet zeker lessen gaan nemen ! :stuck_out_tongue:

Ik speel wel piano maar ik krijg bij iemand thuis les.
Dat is ¤8,- per les (meestal 3 kwartier)
Maar je moet eens kijken op de site van de muziekschool bij jou in de buurt,
daar zal het waarschijnlijk wel op staan.

Ik heb pianoles gehad,
ik kreeg bij mij thuis les.
Dat kostte dan 10 euro voor een half uur.
liefs
Susan

Bij iedereen is dat anders, hangt er bijvoorbeeld ook vanaf waar je woont, mijn pianoles was ¤220,- per 3 maanden, best veel, mr ik kreeg heel goed les, ik ik kon de Pink Panther, Star Wars en nog meer liedjes spelen (ik vond dat toen heeel vet), en je moest eerst blokfluit leren, zodat je noten kon leren lezen.

Ik heb 2 jaar piano gespeeld.
Ik had op een muziek school les.
Het was eigenlijk hetzelfde als prive les want ik had toch alleen les.
Bij mij kostte het ¤9 per les (20 min.)

Maar de prijzen verschillen.

speelde .:stuck_out_tongue:

ik heb 5 jaar piano gespeeld
voor privé les moest ik rond de 400 euro betalen per jaar
en bij de muziekschool rond de 200 euro

Heb ik gedaan,maar was echt nix voor mij! Nu doe ik karate en dat is pas lol!

dank jullie, ik heb nu al een btje een idee… ben nu bezig met het uitzoeken hier in de buurt

hahaha k leer het mezelf met zo’n boekje voor beginners :stuck_out_tongue:

Ik kreeg privéles(geen piano maar dwarsfluit) was volgens mij 7,50 per les van 3 kwartier. Dat is wel paar jaar geleden misschien is het nu duurder. Het is misschien geen piano…maar wel muziekinstrument duss zal nooit heel erg veel verschillen denk ik…

Ik zit op les met nog een ander meisje bij de skvr, maar bij mij is per jaar ong 375/400 ¤ Ofsoow

ik speel piano=)
en ik betaal 25 euro per maand 1 x les per week
van 30 minuten. dus dan kom je ongeveer uit op 6.25 per les( soms heb ik maar 3 x les per maand vanwege de dagen x’D)