Wie speelt dit?

Wie speelt dit spel: http://secondlife.com/
Ik vond hem dus net op het internet maar snap er niks van.
Ik kan ook nog niet zo goed engels mja.

Ik speel het niet maar ik snap het wel
Is gewoon een second life!

heb vanavond niks te doen en het lijkt wel leuk dus ff proberen

okay, ik ben al klaar met registreren, wat begrijp je niet?

Ik heb me ooit willen registreren, maar dan moet je je bankkaartnummer ofzoiets ingeven en toen kon ik niet meer verder x’)

ik heb me ooit geregistreerd zonder banknummer ofzo?
alleen ik vond het vaag en was bang dat je ervoor moest betalen dus toen heb ik alles weer verwijderd :'D

Ik heb eens een documentaire gezien die zich afspeelde in Second Life.

Eingelijk alles want het is engels, maar als je het spel langer kent denk ik dat je er zelf wel aan went.
Dus eigenlijk wat en hoe je het moet doen.
En moet je iets downloaden?
En wat betekend bij het registreren dat Select ID method ?

Ik speel het niet, maar dat kwam eerst kei vaak op tv. Ze zeiden dat het leek op habbo?

Ik heb hier ooit een x een programma over gezien, dat ging over dat mensen helemaal verslaaft waren aan dit spel, ze zagen het als hun echte wereld. En die mensen werden er ook blut aan, aangezien je daar ook alles moet betalen, wat je weer kan met geld :stuck_out_tongue:

Oké je hebt hier niet zoveel aan, ik heb hetzelf nog nooit gespeeld :wink:

wat is het?

Ik speel het niet want je moet er dingen voor betalen en zo.

Dat kwam ook een keer in een van die politieseries haha, daar was dan een man met een ‘second life’ en die sprak dan af met andere ‘second lifers’ en ook in het echt, en dan vermoordde hij ze :see_no_evil:

Oh ik heb dat ooit gespeeld.
Je moet wel eerst iets downloaden zodat je het buiten je webbrowser kunt opstarten. Je blijft nog wel verbinding nodig hebben hoor. Maar je kunt dus rondlopen in een ‘tweede wereld’ Second life dus. Maar voor het leuke moet je wel geld investeren dan heb je meer mogelijkheden, leukere kleding etc. Het schijnt zelfs dat sommige mensen een bedrijf IN Second Life hebben en er echt geld mee verdienen…
Maar ik heb het maar een korte periode gespeeld dus ik snap het ook niet helemaal :stuck_out_tongue:

hoe ga je je identificeren

daar was een true life aflevering van, over mensen die er verslaafd aan zijn, veel te verlegen in het echt, niet in het spel. Het is voor zieligerds. zitten pedo’s op. alles.

De naam alleen al, voor als je “first live” niet leuk genoeg is :grinning_face_with_smiling_eyes: