Wie slaapt niet graag alleen?

Wie van jullie slaapt liever met nog iemand in de kamer dan alleen?

Ik niet, ik slaap juist liever alleen.

ik!
ik vind het echt eng om alleen te slapen

Ik niet, vind het wel lekker rustig zo. Anders moet ik telkens rekening met diegene houden…
(Dat klinkt heel egoïstisch, maar ik word van sommige mensen na een tijdje echt gek. Van mezelf ben ik redelijk rustig en ik lees bijvoorbeeld, veel mensen snappen dat gewoon niet of willen geen rekening met me houden.)

Laat mij maar lekker alleen slapen, hoewel ik af en toe echt wil dat ik naast mij een leuke vriendje heb ofso. Achja komt wel ooit.

me tooo

ik slaap altijd met mn hond :’)

Ik kan niet tegen aan al die snuifgeluiden en dergelijke, dus ik slaap liever alleen.

Mij maakt het niet echt uit, ik slaap toch bijna door alles heen, maar mooi gezelschap is altijd welkom haha.

Met mijn ex kon ik dat heel goed. Maar met vriendinnen vind ik niet echt leuk eigenlijk :stuck_out_tongue:.

Ik slaap het liefst met m’n vriend :grin:

ik slaap liever alleen, lekker hele bed voor mezelf en niemand die aan de dekens trekt

ik slaap liever niet alleen lig altijd lekker tegen me vriend aan als hij in de nacht moet werken slaap ik heel onrustig!heel raar! een gewening denk!

Ik sliep altijd liever alleen maar toen ging ik samen wonen. In het begon vond ik het vervelend dat ik het bed niet meer voor mezelf had, maar na een tijdje ben ik gewend geraakt om samen te slapen. Toen de relatie na 2 jaar samenwonen stukging kon ik het eerste half jaar niet/nauwelijks in slaap vallen.

Ik slaap altijd met mijn kat… Gezellig toch :grinning:

Ik slaap het liefst met mijn vriend, anders alleen :stuck_out_tongue:

nee doe mij maar lekker alleen [a] !