Wie ruimt zijn klerenkast op voor een weeshuis?

Wie ruimt zijn klerenkast op voor een weeshuis?
Ben kleding aan het verzamelen voor een weeshuis, we hebben allemaal wel kleding die we niet dragen of broertjes of zusjes die het niet meer dragen.

Laat het me weten…

Bedoel je dit gewoon als algemene vraag of niet?

Jaaa.

Ok :wink:

Wij zijn recent verhuisd en we zijn (iets) kleiner gaan wonen. Daarom heel veel spullen (niet alleen kleding, ook meubels en servies enzo) weggedaan aan de weggeefwinkel die hier in de stad zit. Daar kun je, als je een heel laag inkomen hebt, dan elke week een paar spulletjes komen halen. Vonden wij wel een mooie gedachte, wij hebben het vroeger ook wel wat minder gehad en vooral in deze tijden is het fijner je spullen weg te geven dan te gooien toch?
En ik heb ook weleens toen ik nog kleiner was, mijn knuffels allemaal uitgezocht en bijna alles meegegeven aan een collega’s van mijn moeder die ze allemaal meegenomen heeft naar Afrika voor de kindjes daar :slightly_smiling_face:

Zooo knap precies hetzelfde is mij ook overkomen vandaar dus. Ik wil nu dus een inzamelingsactie gaan beginnen voor een weeshuis waar ik altijd kom als ik op vakantie ga.

ik heb kleding die ik weg wil geven maar ik las dat bij veel instanties en die containers de kleding gewoon naar kringloopwinkels gaat. Dat wil ik dus niet, ik wil dat mijn kleding gaat naar mensen die het niet kunnen betalen en niet dat het verkocht wordt.

dus als iemand tips heeft waar ik wel mijn kleding zou kunnen inleveren, graag!

Jongens.mogen geen topics maken