Wie of wat moet ik geloven?

EDIT: Dat meisje heeft de helft gelogen, en ik heb met hem gepraat en hij vertelde dat hij haar zag als een beste vriendin en dat ze de helft van die smsjes heeft verzonnen. Hij heeft nu ook heel erge ruzie met haar. En dat ie sinds de dag dat ik 's avonds naar zijn huis ging echt gevoelens kreeg voor me en hij me leuk vond en dat meisje kent hij al heel lang dus ziet ie haar meer als een soulmate/beste vriendin en het was niet zijn bedoeling om haar verliefd op hem te laten worden. Na dat gesprek zei ik dat het beter was dat we elkaar een tijdje niet spreken enzo… Toen was ie denk ik boos/verdrietig en zei: Als jij denkt dat dit het beste is moeten we dat doen. En meteen had ik spijt van mijn besluit dus vroeg ik of hij boos was maar hij reageerde niet en hij negeert me nu dus en ik heb echt spijt ik voel me nu alleen maar erger ;(

Oké, ik vind dus een jongen leuk. Al echt 9 maanden! En niet gewoon leuk, ik ben STAPEL op hem. Ik droom/denk constant over en aan hem. Niet alleen ik maar ook me vriendinnen worden er gek van! Ik verwaarloosde school omdat ik alleen maar met hem aan het smsen was en mijn hoofd er niet bij was gewoon…

Een halfjaar geleden vertelde ik hem dat ik hem leuk vond, hij wou onze vriendschap niet verpesten en vond me wel leuk maar niet ‘‘leuk leuk’’. Ik was er kapot van, ik heb gehuild gehuild en nog eens gehuild. Maar heb niks aan hem laten merken. Toch kon ik hem niet vergeten, ik kwam echt constant op zijn hyves en probeerde de hele tijd contact te zoeken via msn enzovoort door bijvoorbeeld te zeggen: ‘Wat ga je vandaag doen?’ en vervolgens te zeggen ‘Oeps dat was voor iemand anders bedoeld’. Gewoon om zo een gesprek te starten.

De weken daarna spraken we elkaar wel eens op school maar niet echt zoals we voorheen deden. Ik miste zijn gezelschap maar probeerde me op school te concentreren omdat ik erg achteruit ging.

Vlak voor de zomervakantie begonnen we weer te praten en af te spreken en te smsen/msnen. Hij stuurde zulke lieve dingen altijd. Ik smolt als ik het las en kon echt wel huilen van blijdschap en dacht dan ‘yes ik maak een kans’.
Toen hij op vakantie ging verwaterde het contact een beetje en ik zelf was ook op vakantie en had geen internet dusja.

School was weer begonnen en we spraken elkaar niet echt meer, probeerde hem te vergeten. Al zijn smsjes gewist etcetera. Lukte aardig al dacht ik wel vaak aan hem. En kon er niet tegen als hij met een ander meisje was enzo…

Ongeveer 1 maand geleden zag ik hem steeds meer. Echt zo toevallig. Als ik me moest melden wegens te laat zijn, dan precies die dag moest hij ook terwijl we allebei eerste uur vrij hadden. Ik kwam hem veel vaker tegen weer en dus begonnen de gesprekken weer. Eerst heel normaal maar hij begon steeds liever te doen. We gingen weer afspreken, dit keer bij hem thuis. (stiekem met de trein om 8 uur 's avonds naar zijn huis gegaan samen met mijn vriendin) Helaas waren zijn ouders er dus konden we niks doen. Dus toen ik weg ging alleen een knuffel. Sinds die dag werd ik steeds verliefder ik dacht echt dat ik kans maakte! Hij stuurde zulke lieve dingen zoals ‘‘you are mine’’ ‘‘ik denk aan je’’ ‘‘ik hou het meest van jou pop’’. Ik was zó verliefd…

Een week daarna was het kerstvakantie en hij ging op vakantie. Ik kon alleen maar aan hem denken en toen hij in het vliegtuig zat zei stuurde hij nog hoe erg hij me zou missen enzovoort.

Toen gebeurde dit: Een meisje die best goed bevriend was met hem had iets in dr wie wat waar op hyves. Iets van: ‘Boy take my hand and walk me to wonderland’ Zo iets. Ik reageerde d’r op en vroeg voor wie dat was bestemd. Toen op msn zei ze: Ik zeg het maar 1 voorwaarde jij verteld het mij ook. Dus ik stemde daar mee in en ze vertelde het dus… Ze was op de jongen die ik ook leuk vond. Ik noem hem even A. Ik voelde me kut dus zei ik maar iemand anders. Ik was gewoon bang dat ze boos was enzo dus zei ik maar dat ik op een jongen was (noem ik even B ) die ik eigenlijk helemaal niet leuk vind. Ze begon maar over A te praten. Hoe leuk ze hem wel niet vond. En dat A haar lieve smsjes stuurde enzovoort. Ik kon het gewoon niet geloven… De jongen waar ik al zo lang stapel op was stuurde die lieve dingen zoals ‘‘you are mine’’ etc. ook allemaal naar haar. Ik kon het niet laten en vertelde haar dat hij dat ook allemaal naar mij stuurde… Ze was er geloof ik echt kapot van al liet ze dat niet merken…

De dagen erna voelde ik me zo kut ik heb echt zo veel gehuild. Ik kon het gewoon niet geloven… Dat meisje kwam op msn en ik biechte het op. Ik vertelde haar dat ik helemaal niet op B was maar dat ik op A was… Ze reageerde gelukkig heel goed maar we vonden het beide wel kut. Toen vertelde ze me dat ze over hem heen was en niks van hem moest en dat ze niks meer voor hem voelde en dat ze klaar met hem was… Maar als ik dan op hyves keek zag ik zoveel krabbels van haar op zijn hyves van die dag. En hij krabbelde ook terug en ze hadden het blijkbaar helemaal goed gemaakt… Toen op msn weer vertelde ze dat ze aan hem vroeg of hij gevoelens voor me had waarop hij antwoorde ‘‘nee wat denkt zij’’. En dat ie stuurde dat ie haar niet kwijt wilt en dat ie alleen van haar houd… Ook vertelde ze dat ie krabbels naar hem allemaal nep waren zodat zij hem even hard terug kon naaien… Ik geloofde dit…

Gisteren keek ik weer op zijn hyves en zag dat ie vandaag terug zou komen. Dat meisje stuurde op hyves krabbels dat ie langs haar moest komen om af te spreken zodat ze elkaar nog zouden zien omdat zij vandaag op vakantie zou gaan. Ik vond dit al raar omdat ze zei dat ze hem juist wou ‘‘naaien’’ ?

Vandag kwam ze weer op msn en biechte op dat ze helemaal niet over hem heen was en dat ze hem helemaal niet wilt naaien … Oftwel ze heeft me voor de gek gehouden…

Ik weet gewoon niet wat ik met deze situatie moet… Ik weet niet wie of wat ik moet geloven. Wat A heeft gedaan is echt kut hij heeft ons beide het gevoel gegeven dat ie ons leuk vond maar toch kan ik het hem vergeven. Toch kan ik hem niet vergeten… Ik weet het gewoon even niet meer…

Sorry voor dit lange verhaal haha.
Liefs.

Feit:
A is een player.

Dat hij je dezelfde dingen smste als dat meisje is gewoon not done. Dat wilt ook wel zeggen dat hij een rotjoch is. En dat dat meisje nog met hem wilt ook, is het grappigste omdat hij waarschijnlijk helemaal niets serieus wilt met haar. Laat hem gaan, is waarschijnlijk echt het beste.

Ken jij het meisje waar hij “ook lief tegen deed” goed of niet?
Het kan natuurlijk zo zijn dat zij hem gewoon heel leuk vind en jou uit de weg probeert te halen bij hem zodat zij alle kansen krijgt.

Misschien heb ik het helemaal fout, maar zo uit dit verhaal lijkt het niet helemaal te kloppen wat dat meisje zegt omdat ze hem de ene dag wil naaien en de andere dag weer niet.

Het is in ieder geval heel verwarrend voor je. Als ik jou was zou ik met A. gewoon eens rustig gaan praten. Jullie kennen elkaar dus dat moet wel lukken denk ik, je hebt eigenlijk niets te verliezen. Voor jou voelt het misshcien van wel maar eignelijk je kunt nu toch niet met een gerust gevoel met hem daten als je weet dat hij (misschien?) ook zo lief doet tegen een ander.

Veel succes!

Ja maar hoe, stel dat ik 2 maanden op hem ben dan is het makkelijker. Maar bijna een jaar is niet niks. En ik wil ook met hem praten maar ik krijg hem maar niet te pakken…
En je hebt misschien wel gelijk maar op het een of andere manier dringt het niet tot me door of zo? Ik geloof nog steeds dat het wat word en dat al die dromen uit kunnen komen…

Allereerst mijn complimenten. Er zijn niet zoveel meiden op GS die een lang verhaal zo goed en duidelijk neer kunnen zetten, zonder allemaal spel/grammatica fouten.

Ten tweede… Wat die meid heeft gedaan is gewoon flink kut. Komt erop neer dat jullie beiden die jongen leuk vinden, en hij vindt dat wel leuk zo volgens mij.

Die meid heeft je in de maling genomen, en vond hem belangrijker dan eerlijk te zijn tegen jou. Ik zou wat afstand van haar nemen, want ze is niet te vertrouwen.

En wat die jongen aangaat… Leg hem gewoon eerlijk uit wat je voelt, en dat je van hem wilt dat hij een keuze maakt. Gun het hem niet dat hij lekker geniet van de aandacht van twee meiden. Je doet alleen maar jezelf nog meer pijn daarmee.

Niet echt super goed, ik heb haar wel eens gesproken op een feest en zo… En daar heb ik dus ook aan gedacht maar ik weet het gewoon niet. Ik kan niet met zekerheid zeggen dat ze mij uit de weg wilt ruimen… Maar eigenlijk kan ik niet veel met zekerheid zeggen omdat dit verhaal verschillende kanten heeft. Wat zal ze over mij tegen hem zeggen?
En dat praten moet ik denk ik wel doen, maar hij is vandaag terug gekomen van vakantie en krijg hem niet te pakken…
Toch bedankt voor je reactie (:

Ga verhaal halen bij A
Zeg hem dat hij het echt niet kan maken jou zo voor de gek te houden!

Ten eerste : hij is een player!
Ten tweede : dat meisje loog tegen jou, ze heeft vast gezegd dat ie jou niet leuk vindt zodat jij niet meer zou proberen…

Het enige wat gaat werken om erover heen te raken, is gevoelens opbiechten. Als hij jou dan mss afwijst, kan je het aanvaarden en kan je hem makkelijker vergeten, snap je? Sterkte!

Je gevoelens opbiechten. Echt waar, ik weet hoe moeilijk het is.
Heb zelf gister mijn ex, die ik na een jaar nog steeds mis een mail gestuurd. Nog geen reactie gehad, maar het feit dat ik het lef heb gehad om hem te laten weten hoe ik me voel, maakt me al veel beter voelend.
Dus, ik denk inderdaad verhaal halen en hem gewoon vertellen hoe je hem voelt.
Het liefst in het echt, maar eh daar had ik het lef ook niet voor x]

Haha bedankt! En ik was nog zo bang voor heel veel spelfouten omdat mijn zusje me toetsen uit m’n laptop heeft getrokken waardoor ik blind typ (wat ik niet gewend ben haha heb er ook best lang over gedaan om het te typen).

Maar even ontopic, ik denk dat ik van haar niet veel meer van zal horen aangezien ze op vakantie is. Dus zal ik even met hem praten, maar ik ben zo bang dat stel dat ie een keuze maakt en voor haar kiest dat alles voor niks was. Al die tranen al die blijdschap alles… En als ik het zo bekijk weet ik bijna zeker dat hij voor haar kiest… Ik kan dat niet aan, ik weet het dat er zoveel jongens zijn maar ik dacht echt dat hij anders was. Hmm blijkbaar niet dus… Maarja ik ga denk ik maar gewoon praten…

Ik denk dat dit al genoeg zegt over A. Hij is niet eerlijk, en wat heb je aan een toekomst met zo’n jongen zonder eerlijkheid?
En natuurlijk is het heel lastig om hem te vergeten, maar het is denk ik wel het beste aangezien hij je nu al een lange tijd aan het lijntje houd.

Oh ik moet eten, ben zo weer terug. En bedankt voor jullie reacties!

meissie toch!

Je moet het met hem bespreken. Dat meisje is nu op vakantie. Dus je maakt nu ‘‘meer’’ kans. En als hij voor haar gaat dan is hij de grootste hufter! Ik zou zeggen niet huilen voor hem, maar als je eenmaal verliefd bent kun je je gevoelens niet tegenspreken. Hoop dat je een leuke einde krijgt meisje!

Ik heb sterk het gevoel dat ik jou ken, nu ik zo je verhaal lees.

Maar over je probleem, ik denk niet dat A. echt zo’n leuke jongen is voor jou, tenminste als hij jou leuk had gevonden had hij er echt allang werk van gemaakt, maar nu houd hij je aan het lijntje en dat andere meisje ook. Met dat andere meisje zou ik even praten, dat is gewoon een beetje fout gelopen.

Zoals er al meerdere gezegd hebben, het is echt een player en hij speelt met jouw gevoelens. Hij geniet van de aandacht die hij krijgt van meisjes en gaat er zo op in met die smsjes. Je moet echt proberen om hem te vergeten! Echt heel veel sterkte!

Ben ik weer, maar hoe ga ik het aanpakken (qua opbiechten) in een mail? op msn? Ik durf het niet tegen hem te zeggen in het echt daar heb ik echt het lef niet voor… Al had ik het wel gewild.

op msn zou ik doen! maar zoals het nu klinkt is hij een enorme lul hoor!
vraag hem wie hij nou echt leuk vind? en als hij jou naam noemt moet je wel zeggen dat hij dan tegen haar moet zeggen dat hij haar niet leuk vind, want anders blijft ie zo doorgaan.

maar ik zou hem eigenlijk al niet meer moeten. hij heeft ook meteen je vertrouwen in jongens verknalt. succes!

Ach wat zit je in een situatie… Arm kind =(
Ik denk dat die jongen er absoluut geen problemen mee heeft dat 2 meisjes hem leuk vinden. Hij zal er wel door gecharmeerd zijn. Daardoor gaat hij tegen jullie beide zeggen dat hij jullie ook leuk vindt, om jullie niet kwijt te raken?
Als jullie al langer bevriend zijn is het al helemaal lastig… Want als het uiteindelijk geen ‘relatie’ wordt, wat moet er dan verder met jullie gewone vriendschap, zeker als jij meer voor hem voelt, gebeuren?
Sowieso zou ik dat meisje maar wat ontlopen. Zij laat jou hard zakken om met hem te krijgen. Vet fout! Dat doe je niet als je een beetje normaal bent.
Vertel die jongen wat zij bij jou heeft geflikt, wel op waarheid berust. Kiest hij dan alsnog voor haar dan weet je dat het hem niet boeit en gewoon precies hetzelfde is!
Ik denk dat hij jou niet waard is hoor… :wink:

Succes ermee

Ik zag dat ie online was op hyves dus vroeg ik in een hyveschat ding of hij even op msn wou komen omdat ik met hem moest praten maar hij reageerde niet maar hij krabbelde dat ene meisje wel pff. En hij is ook niet op msn gekomn…

Je zou ook dat kunnen sms’en of bellen, facebook?