Wie neemt het initiatief voor een date?

Verwijderd ivm herkenning

Ik ben voorstander van: de vrouw mag ook een man mee op date vragen. Dat is niet raar. :wink:

Stuur hem gewoon een berichtje met hee alles goed? Wat heb je te verliezen.

Ik heb zelf iets van: dames mogen ook ff initiatief tonen! Dat alleen de man t moet doen, is echt ouderwets tegenwoordig.

Ik zou gewoon proberen hem een berichtje te sturen! Ik weet dat het supereng klinkt, maar gewoon ff simpel hey hoe gaat t en dan kan je zien of hij t gesprek voortzet of niet. Succes!

Just give it a try! Als je wat probeert heb je kans dat je wat met hem krijgt òf dat je wordt afgewezen en dat je dus weet waar je aan toe bent. Als je niks doet dan blijf je waarschijnlijk nog wel een tijdje hopeloos verliefd.
En ik denk dat hij het juist wel stoer vindt als je hem mee uit vraagt ofzo. :slightly_smiling_face:

Vind een ``excuus`` om met hem af te spreken, heb ik ook gedaan bij mijn vriend :grinning_face_with_smiling_eyes: Als je op hem moet wachten kan je nog laaaang wachten meid. Of begin met een excuus om in contact te komen (app ofzo) en daarna een ``excuus´´ om af te spreken.

Zo ben ik ook samen gekomen bij mijn vriend! Ik had net een nieuwe scooter en hij was home alone dus ik zou langs komen om hem te laten zien om vervolgens op mn fiets te gaan omdat er sneeuw lag… :cold_sweat:

Ik heb ook het zelfde soort probleem! Ik zou ook niet weten wat ik moet doen… Hem een appje sturen over werk? Ik ga daar namelijk ook werken, het was gewoon toeval dat hij er ook werkt :grimacing: I realy don’t know…