Wie moet ik verkering vragen?

Ik zit op een school met best veel leuke jongens, alleen mijn best friend (jongen) zit er ook op en ik vind hem opzich best knap. In groep acht tijdens kamp ben ik verliefd geweest op hem en in de eerste hij op mij. Nu heeft hij heel kort 2 keer verkering achter elkaar gehad en ik merk dat ik steeds een beetje jaloers was… Ik denk dat ik verliefd op hem ben :flushed: Maar er is ook nog een andere leuke jongen 1 klas hoger dan mij. wel hebben leuk contact en we chillen ook wel eens en doen voor de gein wel eens heel klef. Alleen soms heb ik het gevoel alsof ik meer wil dan alleen vrienden. Bij me best friend voel ik me altijd mezelf maar hem ken ik al langer maar bij de ander voel ik me gewoon echt een beetje verliefd. Maar ik ben van plan iemand te gaan vragen als verkering maar ik weet niet wie… Kunnen jullie please helpen? Ps. ik heb hem in het verkeerde vak geplaatst. Sorry :flushed:

Volg gewoon je gevoel. Ik vind het wel raar dat je het echt gaat vragen? Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk (: En het is voor ons ook moeilijk om te zeggen wie je moet kiezen, je bent verliefd of je bent het niet. Het is nogal raar dat wij zeggen ‘ja ik zou toch hem nemen’. Gewoon je hart volgen.

Zoals ik het nu hoor: neem met niemand verkering. Als je echt van iemand houd dan hoef je niet te twijfelen tussen hem en een andere jongen. Ik weet niet hoe oud je ben maar ik gok een jaar of 11/12, ga nog lekker met je vriendinnen spelen en je barbie’s jongens komen later wel.

Verplaatst en titel aangepast. ‘Help’ is niet echt duidelijk waar het over gaat.

Faaaaaal.

Kind, je bent overduidelijk nog te jong om uberhaupt te voor jezelf duidelijk te hebben wat verliefdheid is, laat staan om een relatie te hebben. Wacht nou maar gewoon tot je iemand tegenkomt waar je écht bij wilt zijn. Het lijkt in deze fase van je leven misschien alsof het hebben van een vriendje alles is, maar trust me, there’s more to life.

Haha ‘Maar ik ben van plan iemand te gaan vragen als verkering maar ik weet niet wie…’ Klinkt als: ik heb drie jurkjes, weet alleen niet welke ik aan moet doen. Kom op, als je niet kunt kiezen, is er geen liefde.

idd.

kiezen hoezo kiezen
echt liefde komt vanzelf wel niet door hopeloos te zijn jou tijd komt

Henk.

Bert.

1 voor bert, en 1 voor henk, dit wordt nog een spannende keuze!

Mij.

Harry is ook nog vrijgezel!

Zo denken echt superveel 13-jarige van tegenwoordig…

Alsjeblieft bewaar jezelf gewoon voor een jongen die je écht leuk vind… Anders krijg je er sowieso spijt van.

vaak is het zo dat je voor de 2e moet kiezen.
Waarom? Omdat je niet echt verliefd bent op de 1e als je ook op andere jongens verliefd wordt.