Wie moet ik kiezen?

ik heb eigenlijk hulp nodig met 2 problemen,
sorry dat ik het niet in een topic ofzo zet maar ik vond niet echt een goede en ik zal hem nadat ik vind dat dit topic gestopt kan worden verwijderen.
het gaat over 2 jongens.

jongen 1: het is mn ex, hij was altijd superlief enzo.
Hij had mij verkering gevraagd maar na 3 maanden zoende hij met iemand anders,
iedereen was er heilig van overtuigd dat het niet zijn schuld was en hij kwam ook zo heel zielig het vertellen en sorry zeggen en ik geloofde hem.
Maar ik was een beetje klaar met hem dus ik maaktte het uit.
Toen erna gingen we weer met elkaar om als “vrienden”
Na een tijdje vroeg hij weer verkering, allemaal superlief enzo maar ik had zoiets van nee ik heb het toen uitgemaakt dus ik laat het zo.
Erna is ons contact een beetje verwaterd en praatte we nooit meer op msn.
Tot een eindje terug, ik hoorde van mijn beste vriendin dat ze in een dronken bui met hem heeft gezoend…
Sinds toen praat die weer tegen me,
En ik loop nu stage bij de h&m en hij zei dat hij vandaag langs zou komen maar hij is niet gekomen.
Majaah ik zei dat hij moest smsen voordat die kwam maar hij heeft mn nummer en blabla dus ik snap het wel dat die niet is gekomen.
Wat moet ik met hem?
Ik voel nog steeds iets voor hem…
Ik weet echt niet wat ik met hem aanmoet.

Jongen 2: Ik leerdde hem dit jaar kennen met carnaval en er was meteen een klik, ik kreeg hem op hyves en msn en het kwam echt over alsof hij me leuk vond.
Toen opeens had hij een vriendin en kregen we een beetje ruzie,
daarna is ook het contact met hem verwaterd,
Gister begon die opeens lief tegen me te praatte enzo en het was weer leuk.
Maar hij staat echt bekend als een player en hij geeft ook toe aan een vriendin die bij hem op school zit dat hij met meerdere meisjes tegelijk bezig is.

Nu is mijn vraag dus met wie moet ik “verdergaan” Als zei mij leuk vinden natuurlijk.
Ik vind dat ik moet kiezen met wie ik verder zou willen gaan.

Sorry als het irritant lezen is, Te lang is of je niet weet wat je ermee moet maar ik weet zelf niet meer wat ik moet doen.

beide dumpen!

idd!

ja ik snap dat dat voor jullie heel vanzelfsprekend is,
maar ik voel echt zoveel voor ze allebei.
En ze zijn altijd zoo lief enzo…
pfff, ik zit er echt mee.

Eum, lijkt het je vanzelfsprekend dat je die tweede al sowieso kan schrappen?

Je ex zou ik nog een kans geven, maar gewoon beginnen met af te spreken en zien of je hem nog kan vertrouwen.

ja misschien kies ik inderdaad voor mn ex,
ik weet hoe hij is in zegmaar een relatie.
Hij was altijd zo lief en eerlijk.
en hij had altijd zooo’n spijt als hij iets verkeerd had gedaan,
ook bij kleine dingen.

En die tweede jongen,
toen die een vriendin had bleef die ook nog zegmaar met mij bezig…

ik zou je ex een kans geven :wink:

jongen 2 is niks… sorry als dat ik het zeg. door wat ie doe weet je gelijk al dat je hem niet kan vertrouwen.

Ik zou ze allebei niet kiezen. Je bent toch niet verplicht om een van de twee te kiezen?

Over een tijdje kom je vast wel weer een jongen tegen hoor =)

Wat hierboven wordt gezegd inderdaad. Je hoeft niet te kiezen. Dat ze lief zijn is geen reden om een relatie mee te beginnen. Er zijn meer keuzes dan deze 2 jongens en ze lijken me allebei niet geschikt

Ik zou de ex eens kans geven. Jongen 2 = player, dus faalt. En die ex lijkt me best lief en als je nog wat voor hem voelt of zo zou ik het in ieder geval een kans geven.

of je ex, of gewoon een nieuwe. maar het is of course logisch dat je nog gevoelens hebt, maar dat heb je altijd wel toch met ex crushes?

ja daar heb je gelijk in,
maar ik kan er gewoon niet van slapen…
Maaar ik kies dan toch voor mn ex,
en ik weet dat ik niet hoef te kiezen maar ik vind ze wel leuk.
Jongen 2 die laat ik gewoon. klaar.
en met mn ex praat ik nou op msn en ik heb gisteravond met hem gesmst in bed,
en dan voel ik me weer precies als toen ik iets met hem had en daarvoor als ik met hem smste.

Beide niet.

2e sowieso niet, met players komt het nooooit goed;)

Allebei dumpen en naar nieuwe jongens kijken. Er zijn zoveel jongens in Nederland. :3

Ik zie in geen van beide overspeligen echt een mooie toekomst…