wie moet ik kiezen ?

Hallo, ik heb een probleempje 2 weken geleden is het uit met mijn ex we waren meer dan een jaar samen ik heb hey moeten uitmaken omdat hij dingen naar meisjes had gestuurd dat hij zeler zeker nie moest sturen maar we missen elkaar zo hard dat we nog berichten en bellen naar elkaar dan had ik ook gezegt dat ik binnen een maand mijn definitief antwoord ging geven als ik hem nog een kans zou geven en hem laten vallen maar gisteren heb ik nu een jongen ontmoet en hij is zoo lief tegen mij we snapchatten heel tijd met elkaar maar ik heb hem wel nog niet in het echt gezien behalve dan op snapchat en nu weet ik niet wie ik moet kiezen mn ex of de jongen dat ik heb leren kennen via snapchat ?

Je praat alsof je moet kiezen tussen een boterham met kaas en een boterham met hagelslag…

Ik mis interpunctie in je verhaal, ik moest het 3x lezen om het te begrijpen.

Maar goed, ik krijg al de kriebels van het woord ‘kiezen’. Die ene jongen ken je net, wie zegt dat hij jou wil? En wie zegt dat je ex niet nog een keer vreemdgaat als je weer bij hem terug bent?

Wat hierboven gezegd word.

Geen van beiden

Hallo, ik heb een probleempje 2 weken geleden is het uit met mijn ex we waren meer dan een jaar samen ik heb hey moeten uitmaken omdat hij dingen naar meisjes had gestuurd dat hij zeler zeker nie moest sturen maar we missen elkaar zo hard dat we nog berichten en bellen naar elkaar dan had ik ook gezegt dat ik binnen een maand mijn definitief antwoord ging geven als ik hem nog een kans zou geven en hem laten vallen maar gisteren heb ik nu een jongen ontmoet en hij is zoo lief tegen mij we snapchatten heel tijd met elkaar maar ik heb hem wel nog niet in het echt gezien behalve dan op snapchat en nu weet ik niet wie ik moet kiezen mn ex of de jongen dat ik heb leren kennen via snapchat ?

Vertaling:
Hallo, ik heb een probleem. 2 weken geleden heb ik het uit gemaakt met mijn ex. We waren meer dan een jaar samen. Ik heb het uitgemaakt omdat hij bepaalde dingen naar vrouwen stuurde. Maar we missen elkaar en hebben nog steeds contact Waarom maak je het dan uit? Kun je er niet gewoon over praten waarom hij dat stuurde, afspraken erover maken en weer verder met de relatie? ik heb tegen hem gezegd dat ik nog een maand nodig heb om een definitief besluit te maken en of ik hem nog een kans zou geven. Gister heb ik een jongen ‘‘ontmoet’’ [b]Voor zover je iemand kan ontmoeten op fucking Snapchat, je kent hem niet eens.

[/b]Mijn advies dus, praat met je ex/vriend erover. Ben je nog verliefd/hou je nog van hem? Hou het dan gewoon aan.

het werd nutella.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Geen van beide. Ten eerste het is je ex, en het is uit gegaan om een rede. En ten tweede, hoe kun je een jongen ontmoeten via snapchat en nu al het idee hebben dat je voor hem wilt gaan?

Als je het bonnetje bewaart, kun je 'm nog ruilen voor die andere.

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kan je je ex nog vertrouwen? Wat heeft hij zelf gezegd over wat hij gedaan heeft? Het is een begrijpelijk als je hem geen tweede kans wilt geven en dat hoeft ook helemaal niet, maar dat zou je moeten beslissen op basis van wat je voor hem voelt en of je denkt dat het een volgende keer weer mis zou gaan. Niet vanwege een jongen DIE JE NOG NIET EENS KENT.

Bovendien hoef je inderdaad niet te kiezen, allebei niet is ook een optie en bepaald geen slechte.

Hi! ja inderdaad goed praten met je ex. Bij je ex weet je wat voor vlees je in de kuip hebt bij die nieuwe niet. Als kan het ook best dat als je iemand anders ontmoet je een ander ervaring van liefde ontdekt, misschien een betere, maar misschien wel niet…