wie mag je niet in je klas en waarom

De vraag is duidelijk.
Wie mag je niet in je klas en waarom

iedereen want ze zijn lame

Jonge. Niet zoveel onzin topics aan maken.

IK mag ze allemaal niet. De één overloper, de ander bitch, weer een ander is stalker en wat de jongens betreft… daar zullen we het maar niet over hebben. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik mag 4 meisjes in de klas en 3 jongens. De rest zijn stom

Ik mag iedereen! Komt niet vaak voor bij mij, haha. Er was wel een jongen die ik eerst erg irritant vond, maar toch best aardig is. :slightly_smiling_face:

Ik mag een jongen totaal niet… Hij heeft altijd commentaar op alles en iedereen, zo veel mensen irriteren zich aan hem!! Als je hem zo ziet lijkt hij helemaal niet zo groot gebekt, maar dus echt wel!! Alleen dan is hij nog zo schijnheilig dat als de leraar iets opmerkt over zijn gedrag hij alles ontkent. Echt kleuter gedrag terwijl hij toch al 15 is -,- verder mag ik iedereen uit mijn klas wel en kan ik opzich ook goed mee omgaan :slightly_smiling_face:

Ik mag een jongen deels niet omdat al zijn onderwerpen seks of drugs gerelateerd zijn. Ook vaak seksistische grappen naar mij toe waar ik niet van ben gediend. Of hij komt ineens op me af en begint me te knuffelen. Nee danku. Hij wordt binnenkort 19 btw.

Ik mag iedereen, mn klas is echt geweldig, zoveel verschillende types die het goed met elkaar kunnen vinden

Ik mag niemand.

Op zo’n 4/5 personen na dan.

Ik mag iedereen! Maar wat wil je met een klas van 11 man hahaha

Dit precies. Ik mag echt iedereen oprecht, we zijn ook al een keer uit eten geweest. Het is ook 1 groep.

Dit. Of altijd de aandacht op zich willen vestigen. Niet rustig de klas in lopen maar heeeeeel hard vertellen dat ze laat was omdat ze gister naar een concert was. OK.

De mensen die vragen stellen over dingen die niet relevant zijn, of veel te vergezocht zijn. Maar van m’n eigen opleiding mag ik eigenlijk iedereen wel.

Precies!

1 jongen uit mijn klas, omdat hij in de klas heel stoer doet over mensen slaan enzo maar als dan puntje bij paaltje komt durft hij niks te zeggen

Degenen die denken wat meer te zijn dan een ander, en dat zijn er veel. Maar liefst zo’n 30%, ongeveer 20 personen :cold_sweat:

Mijn klas was klote ziek kut. Zelfs mijn vriendin die mijn vriendin nu dus niet meer is werd een kutwijf door hen.

Ik snap dit topic niet.
Als ik Jantje of Pietje noem,
weet nog niemand over wie ik het heb hier
en kan ik mijn frustratie nog niet delen :grinning_face_with_smiling_eyes:

inderdaad… en wat heeft het voor zin om dit soort dingen te vertellen? haha