wie love/hate fit fighting && bodycombat?

I Love Fit Fighting && Bodycombat ! <3
Wie loves or hate fitfighting && bodycombat ??

Voor de mensen die het niet kennen:

FIT FIGHTING:

Wil je aan conditietraining doen en hou je van boksen? Na tae-bo is er sinds kort een nieuwe sport naar België overgewaaid: Fit Fight, een explosieve en dynamische workout waarbij je je conditie als het ware omhoog schopt. Bij Fit Fight gebruik je trap- en bokstechnieken tegen een cilindervormige bokszak op statief. Het is een groepsles van één uur waarbij conditietraining en ontspanning centraal staan. Het is een intervaltraining, waarbij je twee à drie minuten intensief oefeningen doet om vervolgens een rustpauze in te lassen om nadien weer enkele minuten te trainen. Je bouwt met Fit Fight een goede conditie op en leert je lichaam gecontroleerd te gebruiken. Je buik, billen, benen en bovenlichaam worden steeds strakker. je lenigheid en conditie verbeteren aanzienlijk.Ook op mentaal vlak is Fit Fight een leuke workout. Je kunt er stress door kwijtraken en meer zelfvertrouwen opbouwen.

Fit Fight is plezier, samenwerken, lachen en uit je dak gaan!

http://hsp-hh.sport.uni-hamburg.de/SysBilder/Image/Fit_Fight.jpg

BODYCOMBAT:

BodyCombat

BodyCombat is overgewaaid uit Nieuw-Zeeland en is ontwikkeld door fysiotherapeuten en sportdocenten uit één van de grootste sportcentra aldaar. BodyCombat is een combinatie van vechtbewegingen uit tai-chi, taekwondo, boxen en kickboxen die je uitvoert op muziek.

Het bijzondere aan deze sport is dat de bewegingen die je maakt op de muziek zijn geschreven. De choreografie ligt bij BodyCombat dus vast. Dit is anders dan bij bijvoorbeeld aerobics of steps waar de instructeur vaak de pasjes verzint. Een voordeel hiervan is dat je deze sport overal ter wereld kan doen, want overal zijn de pasjes hetzelfde.

http://4.bp.blogspot.com/_q6XY0ZG1Rsk/TBQ5Z5NGeEI/AAAAAAAAAKA/Pdi9_qLKJb0/s1600/body+combat+poster.jpg

I Love It <3 xxx

ik doe regelmatig bodycombat haha (: fit fighting lijkt me ook leuk, maar dat hebben we niet bij ons op de sportschool!

Ik kan bij mij op de sportschool odycombat doen,
maar ik doe meestal bodysteps en zumba.