Wie komt bij Tally Weijl, en kan deze tas meenemen?

Ik was laatst wat aan het rondneuzen op modeblogs enzo, en toen kwam ik deze foto tegen (sorry als jij dit meisje bent/kent :grinning_face_with_smiling_eyes: ) Ik zag deze tas, en ik was meteen helemaal verliefd! ik heb heel internet afgezocht naar deze tas, maar nergens kan ik hem vinden. Het enige wat ik weet, is dat dit meisje hem heeft gekocht bij Tally Weijl. Nu vroeg ik me dus af of iemand, asje-asje-ásjeblieft voor mij zou willen kijken bij Tally Weijl (als je er toch bent), of deze tas er nog is, en zou je die willen meenemen, + opsturen etc. Natuurlijk vergoed ik alle kosten, en ik wil ook best nog wat extra’s ervoor geven. Dus, als iemand toevallig nog van plan was 1 dezer dagen bij Tally Weijl te kijken, note me dan asjeblieft even, of reageer in dit topic, dan kunnen we even verder overleggen.

alvast bedankt, liefs.

http://i34.tinypic.com/14wd7h0.jpg

up.

mensen, je mag me helpen uppen. :bowing_man:

82x bekeken, en niemand die bij de tally weijl komt, of dit topic kan uppen? :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik up je wel
ken die winkel niet, maar als t echt niet lukt kun je het zelf misschien ook fiksen met zo`n tas en zo`n soort ketting (die hangen nu toch overal in de sieradenwinkels) die je eraan vast kloemelt? (of laat het door een schoenmaker eraan maken) :slightly_smiling_face:

groetjes valerie

Sorry ken die winkel niet

UP

Die tas is écht leuk !
Ik heb helaas nog nooit van die winkel gehoord. Sorry.

Upje voor jou ! :3

uppp!!!

Kan je hem niet via de online webshop kopen? (als ze die hebben dan, anders beschouw dit maar als een up want dan weet ik het ook niet, want ik ken de winkel niet :3)

nou nee dat is het probleem haha, ze hebben geen webshop :
maar indd, ik zal kijken of ik zelf iets kan fixen :grinning:

up.

Upje voor jou!

ken die winkel niet :no_good_woman:

wow kent niemand die winkel? in eindhoven zit hij, maar daar kom ik voorlopig niet sorry

In utrecht in hoog catherijne zit er een. toevallig was ik er zaterdag :grinning: helaas lees ik je topic nu pas, anders had ik wel even gekeken… :relieved:

ps: leuke dingen hebben ze daar :grinning:

Ik heb je genote !

nog nooit van gehoord, anders had ik wel even gekeken, en weet je ook hoe duur de tas is?

Als ik er toevallig kom zal ik voor je kijken! Hij zit hier in Amersfoort.

Ik kom iedere dag in Eindhoven. Heb de winkel nog nooit gezien. Wil wel een kijkje nemen in de stad voor je :slightly_smiling_face: ?