Wie knipt haar eigen haar?

Ik zit er steeds vaker over na te denken omdat ik het me erg leuk lijkt, en er ook veel tips te lezen zijn op internet…

Dus… wie knipt hier haar eigen haar en heeft eventueel tips? :grinning:

altijd eigenlijk, maar alleen omdat ik krullen heb en het dus toch niet opvalt. anders zou ik het niet doen haha. ik deel mijn haar altijd in tweeën en dan knip ik gewoon de puntjes eraf.

begin ik niet aan. Knipte vroeger eigenwijs dat ik was wel eens mijn pony als die in de weg zat maar dat had ik beter niet kunnen doen

wauw ik wist niet dat er echt mensen waren die dit deden maar nee ik ga altijd naar de kapper want ik zie mezelf wel mis knippen

Haha mijn moeder knipte het altijd en ik vind de prijs van een kapper echt gewoon té duur dus ik wil het nu eigenlijk zelf wel proberen, haha.

Ben nu dus echt heel veel filmpjes aan het bekijken op youtube en tips lezen op internet enzo, en het lijkt me wel wat…

Ik heb een vrij simpel kapseltje ook, geen laagjes oid. Gewoon haar tot net boven mijn schouders, scheiding niet in het midden maar rechts, en met een schuine pony… Dus het lijkt me vrij gemakkelijk al zullen de eerste keren vast niet zo makkelijk gaan inderdaad maar dat maakt niet zo heel veel uit eigenlijk…

En daarna laat ik me moeder mijn haar verven, met wat plukjes die niet geverfd worden zodat het net highlight lijken, haha.
Heb het al eerder gehad en wil het nu weer precies zo hebben na een peride van lang, blond haar in laagjes… Maar ik was het zat, maar kon ik het zomaar weer in het oude kapsel (laten) knippen vanwege de laagjes. Dus mijn haar zit nu ongeveer op mijn kont en de kortste laagjes net over mijn schouders. Dus nu kan ik het gerust weer laten knippen.

En dan krijg je dus dit:

http://i649.photobucket.com/albums/uu214/miss-juuthje/Kapseltje.jpg

Nee, ik laat het door de kapper doen. Toen ik nog een schuine pony had knipte ik wel eens het lokje wat uitstak een stukje af, daar kon toch niks mee mis gaan. :’)

Ik heb dat eens geprobeerd met mijn rechte pony, maar het was een dusdanig fiasco dat ik het voortaan aan de kapper over laat. Die doet gelukkig het bijwerken van mijn pony ook gewoon gratis, dus dat is helemaal top.

Ik deed dat vroeger wel ja ! Haren voorover en in een punt knippen.

Ik knip soms alleen mijn pony… en heel soms als er een klitje is die ik er niet uit kan krijgen :hammer:

ik knip mijn haar soms een beetje bij, maar ik heb een kappersopleiding gedaan en weet precies hoe mijn kapsel in elkaar zit.

Ik had persoonlijk altijd nare ervaringen met de kapper omdat ze het altijd veel te kort knipte dan dat ik aangaf.

Ik moest het voor mijn gevoel daarom wel zelf doen. Mijn moeder kan ook goed knippen en deed het toen eerst.
Uiteindelijk doe ik het nu jaren zelf.
Ik doe puntjes knippen, soms schuine pony als ik daar weer eens een keer zin in heb en ik knip ook altijd veel laagjes in me haar.

Er zijn op internet en vooral youtube heel veel tips en tricks te vinden over hoe je dit zelf kan doen.

Ik doe mijn pony wel altijd zelf, maar de rest van mn haar is te kort dus daar kom ik aan de achterkant niet goed bij dus dat durf ik niet aan xD.

Ja ik knip het wel zelf. Er is een grote kans dat je het verneukt, dus denk er goed over na van tevoren. Of knip het zodanig, dat als het mis gaat, een kapper er nog wat van kan maken.
Verder heb ik geen tips, ik doe vaak maar wat.

ja ik heb het ook wel eens gedaan toen ik nog laagjes had, ging altijd prima telkens kleine stukjes afknippen :wink:
nu doe ik het niet meer omdat al mijn haar op dezelfde lengte is xd

Ik doe het niet.

Ik knip het zelf. Ik doe het al jaren zo en krijg er ook genoeg complimentjes over.

Alleen m’n pony,de rest laat ik toch liever aan de kapper over.

ik knip me eigen haar
ik ging altijd zelf naar de kapper,maar als ik vraagt kan er puntjes eraf dan gaat niet alleen puntjes maar een hele stuk haar.
:cold_sweat:

Het lijkt me opzich wel handig (ik houd niet van naar de kapper gaan) maar ik zie het echt al helemaal misgaan bij mezelf dus nee.