Wie kent dit plaatje?

Oke…ik zoek dus een plaatje, het is waarschijnlijk van een (alternatievere) artiest/band), en er staat een gezicht op van or een man, en die houd een rondje voor zijn oog.
De foto is zwart-wit.

Dus wie kan mij verder helpen?

i dunno.

Kan je iets specifieker zijn? Hoe ziet die man eruit bijvoorbeeld?

Zwart korter haar (ofja, op het plaatje is het dus zwart). Verder niet echt specifieke kenmerken, misschien een klein stoppelbaardje.

fuck, ik weet welke je bedoelt
maar ik weet ook niet wie/wat het is…

oh haha xD, nou als je er nog op komt dan hoor ik het wel!

Kan me echt bijna niet voorstellen dat ik die niet ken! Frustrerend… xD

als je wil weten wie het is kan je dat plaatje dan niet gewoon hier posten of zeg ik nou iets heel stoms?

Nee, ze zoekt het plaatje zelf ^^

Inderdaad :slightly_smiling_face:

ooh op die manier! ik dacht dat je het plaatje wel had maar niet wist wie het was die op de foto stond

ik heb trouwens geen idee welk plaatje het is sorry

Ik ben heel nieuwsgierig nu :V

Ik ook :’)

en ik ook.
Ik begin nu wel beetje een idee te krijgen en het komt me vaag bekend voor, maar ik kan het maar niet plaatsen.

Upje. Ik voel dat we er bijna zijn :’)

Wat weet je nog meer?
(niet om op te scheppen, maar vaak vind ik of onthoud ik zulk soort dingen heel goed)

Het is in ieder geval een zwart/wit foto, van een man die een rondje voor zn oog houd. kan hij door dat rondje heen kijken of…(als je dat nog weet)
En het is misschien een album cover van een band.

dat rondje maakt ie van zijn eigen hand of niet ?

Ja hij kan door het rondje heen kijken. Ik weet niet of het van zijn eigen hand is, of echt een rondje is.
En ik weet niet of het een album-cover is, het zou best kunnen. Er stond in ieder geval geen tekst/titel op.

Hmm… ik moest trouwens denken aan Anton Corbijn. Misschien is het een foto van hem?(door hem gemaakt dus)