Wie kan voor mij photoshoppen: Iron Man in bad

Nee dit is echt geen grap. Het verhaal erachter… mijn vriend gaat graag in bad, en het badschuim was op. Ik vroeg hem wat voor badschuim hij wilde, en hij zei; ‘Iron Man Badschuim’
Hij verzamelt spullen van iron man, echte fan bladibla…

Anyways, als grappig kerstcadeautje zou ik hem dus Iron Man Badschuim willen geven. Natuurlijk bestaat deze niet (althans niet hier in de omgeving)… dus ik dacht, ik koop een normale fles badschuim en plak daar een afbeelding van Iron Man op… MAAR zou het niet hilarisch zijn als het een afbeelding zou zijn van Iron Man in een bad?

Ik kan alleen totaal niet photoshoppen. Dus ik weet niet of iemand hier dit voor mij zou willen doen als een leuk projectje XD Er zijn maar vrij weinig eisen:

• Iron man
  • In bad
  • Langwerpig plaatje, aangezien een fles badschuim over het algemeen langwerpig is.

Hoeft niet perfect te zijn, lijkt me gewoon grappig :grinning:

Ik ben benieuwd.

Upje voor jou want dit vind ik lief/leuk/grappig, maar ik kan zelf ook niks met photoshop.

Als er niemand mij voor is wil ik dit morgen wel even voor je proberen!

Graag Traveler! Ben zeer benieuwd :grinning: En wil ook echt zijn gezicht zien als hij het van me krijgt hahaha

Er is een speciaal fotoshop forum! Daar heb ik ook een keer om een sinterklaas met sixpack gevraagd, en gekregen :grinning_face_with_smiling_eyes:

O echt waar dan? :open_mouth:

Ik kon alleen het topic vinden voor headers van websites, maar dat vond ik niet bepaald hetzelfde als een fles badschuim XD

http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-foto-bewerk-topic-6-172632.0.html

http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-foto-bewerk-topic-6-172632.0.html

Oh shit, ik reageer 2x.
Pardon!

O. Ik voel me dom nu. Ik laat het even aan de modjes over of dit topic gesloten moet worden, zo ja en als het om de een of andere reden zou traveler het niet lukken, post ik het daarin :slightly_smiling_face:

Oke, ik verveelde me en vond dit best grappig. Te lang niet met photoshop gewerkt eigenlijk, maar wel leuk, zie dit maar als een upje ofzo. x)
Leuk idee trouwens!

Hahahahaha omg fantastisch XD Ik wacht gewoon even, misschien dat er meer mensen zijn die het leuk vinden, kan ik nog kiezen ook :grin:

Leuke foto’s!! :upside_down_face:

Heel fijn voor je dat je je berichtenaantal op wil krikken door in elk topic precies dezelfde reactie te posten zelfs al is die reactie niet eens van toepassing. Maar dat is dus niet echt de bedoeling…

Yaaaay fantastisch! Haha dit wordt echt geniaal :grinning:

Oh, wat leuk! :stuck_out_tongue: Grappig ideetje :grinning_face_with_smiling_eyes: