Wie kan voor mij dingen bestellen via paypal?

Hoi meiden,
zoals jullie aan de titel zien ben ik op zoek naar iemand die voor mij dingen met paypal wil bestellen op o.a ebay en online shops zoals newlook etc. Ik heb namelijk geen internetbankieren en mijn ouders weigeren een paypal account te nemen. ik maak het geld gewoon naar jouw bankrekening over, ( of ja mijn vriend doet dat want ik heb dus geen internet bankieren:P) en met dat geld kan jij mijn bestelling plaatsen, je kan het ook gewoon bij mij thuis laten bezorgen.
Natuurlijk doe je dit niet voor niks, ik wil je er voor betalen per bestelling of iets dat je zoveel extra krijg maar goed dat bespreek ik nog wel met degene die zo lief zou zijn dit te doen.
Ik maak het geld dus eerst over en ik stel jou ook niet aansprakelijk voor fouten of iets, je loopt zelf dus geen risico maar ik loop het risico.
Nou ik hoop dat iemand dit wel doen haha. :slightly_smiling_face:

Hee, kan je niet gewoon internetbankieren aanvragen?

nee dat heeft mijn bank nog niet, en zo ie zo mag ik dan denk ik nog niet met paypal bestellen van mijn ouders.

hee,

ik wil het best wel voor je doen, maar ik heb nog maar een paar dagen ebay en paypal, en heb nog maar 1 ding besteld, moet het allemaal nog een beetje leren, dus daarom is het voor jou handiger als je dit doet met iemand met veel ervaring :slightly_smiling_face:

Ga anders even naar het topic; show hier je laatste Ebay-aankoop! (kun je vinden bij het kopje Lifestyle volgens mij).
Daar zitten mensen die zowat dagelijks dingen kopen via Ebay. :slightly_smiling_face:

Veel succes ermee meis!

up

Misschien kun je aan je vriend vragen of je via hem dingen op internet kunt bestellen?

Veel succes!

ja gewoon geld overmaken doe ik altijd via hem. Maar je moet toch 18 zijn om paypal te hebben? iig heeft hij dat ook niet :frowning_face:

Ik wil het wel voor je doen ^^.
Ik ben niet zo moeilijk daar in, als je het wel eerst naar mij overmaakt want ik ben natuurlijk geen bank haha! Stuur me maar een note :slightly_smiling_face:

Als je vriend internetbankieren heeft, kan hij het dan niet zelf doen?

Ik ben 14 en heb ook paypal?

Als je kunt internetbankieren, kan je ook zo paypal aanmaken. Gewoon een paypal account aanmaken en dan koppelen aan je rekening, heel makkelijk is het!

Maar paypal moet toch gelinkt worden aan een creditcard? Anders kan je toch niet in het buitenland bestellen of op ebay? Want anders kan mijn vriend dus gewoon paypal maken?

als je vriend internetbankieren heeft kan ie paypal aanmaken, gewoon even naar paypal.com account maken en kan je het zo linken aan je internetbankieren.

http://www.misslipgloss.nl/paypal-handleiding/

Paypal hoeft niet gelinkt te zijn aan een creditcard maar kan gewoon aan een bankrekening! Anders heeft paypal nog niet veel nut.
Bovendien zou je er volgens mij ook gewoon gebruik van kunnen maken als je geen internetbankieren hebt, moet je gewoon in je bankafschriften de getalletjes opzoeken die paypal overgemaakt heeft. Maar waarom willen je ouders geen paypal? Want dankzij paypal is alles wat je besteld verzekerd totdat het bij je aankomt (net zoals bij een creditcard) en loop je nooit een risico om je geld kwijt te raken als je wat daarmee besteld.

ja ik heb dus een x paypal aangemaakt, en ik snap het niet. want ik kon nergens vinden waar ik het aan mijn bankrekening kon koppelen. alleen aan een creditcard. en ja… aangezien ik júíst paypal wou omdat ik anders niet kon bestellen… lastig (A)

Mensen die iets van paypal niet snappen kunnen me altijd een note sturen. Ik heb er redelijk veel ervaring mee en anders heb ik altijd nog mijn paypal verslaafde vader ;p