wie kan mijn helpen

Hallo lieve meiden ik zit met een heel groot idee en weet niet hoe ik het moet doen en mijn vraag is of jullie wil helpen het zit zo , ik wil heel lang al nu denk ik 3 manden mijn slaapkamer gaan veranderen maar ik weet niet moet ik het moet neer zetten en mijn vraag of jullie mijn daar bij wil helpen mijn slaapkamer is best klein de lente van mijn kamer ik 270 en bereden is ook 270 ik weet nu niet hoe ik het moet neer zetten ik mag van mijn ouders nieuwen dingen kopen ik mag tot €300

wat ik graag wil vervangen is mijn tv kas die is zwarte en de rest van mijn meubels zijn wit
mijn muren zijn licht baby roze ik hoop dat jullie met die info wat kan en als jullie nog wat vraag hebben hoor ik ze graag en als je een idee heb wil ik ze zeker zie
stel je heb iets in je gedachte hoe ik mijn spullen kan weten in mijn kamer laat heb even zien via een progamma die je heb dan weet ik ook wat je beldoel

Liefst Shannon :flushed:

Slotje, mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/pics-only-het-grote-kamer-inspiratie-topic-150272.0.html