Wie kan mij helpen? 'K weet me ff geen raad...

[b]Haaaj!

Ik heb pas gelede een boy ontmoet, en ik had het idee dat ie mij wel leuk vond. Hij keek de héle tijd naar me, en op het laatst vroeg die mn nummer en mn msn. [ik natuurlijk blij!] Vanaf dat moment smste 'ie me élke dag. Hij wilde een keer chille met me, nou alle 2 de kere dat we dat wilde doen, kon die niet. Hij zei dat ie dan later klaar was met werken, dus hij zei dan wel via sms sorry. Terwijl die dan bijvoorbeeld zei dat ie maar tot 3 of 4 uur werkte. En dan stuurde die een sms om 7 uur dat ie pas nét klaar was met werken. Naja vaag maargoed …
En nu ga ik eigenlijk een beetje merken dat het smsen wat vervaagt gaat worden. Mijn vriendinnen zeggen; je moet niets uit je zelf smsen, hy moet achter JOU aangaan! maar ik denk, ja maar als ik wat stuur, dan toon ik ook interesse in HEM. Er was een dag dat ik niks van hem hoorde, ik gaf de hoop op, en opeens belde die me. Wat ik ging doen blablal hele verhalen. Hij zei dat ie misschien nog wel kwam vanavond naar me (weer niet gebeurd …). De dag erna, had ik hem gesproken op msn. S avonds kon ik de verleiding weer niet weerstaan, want hij had my beloofd dat ie me zou smsen in de avond, maar dat had ie dus niet gedaan. Ik stuurde hem dus maar een sms, en na een minuut belde die me. Ik was toch wel blij dat ik dus een sms had verzonden. Hij zei dat het em speet dat het chille niet doorging, dat ie het goed wou make dat ie met me naar de bios wou enz enz. Ik weer bly natuurlijk.
Maar nou heb ik gister een hele dag niks van hem gehoort. In de avond wou ik een sms sturen van wat ga je doen? Maar ik dacht, laat hem nou es wat sturen! Dus nu heb ik een dag niks van hem gehoord. Ik ben ‘bang’ dat ie nou denkt dat ik hem niet meer leuk vind, maar ik ben ook ‘bang’ dat hij mij ook niet meer leuk vind. Hij stuurde me ook niks.
Wat moet ik nou doen? Hem vandaag (zometeen) gewoon smsen? Of moet hij achter mij aangaan en mij smsen. (maar ik ben zo ‘bang’ dat ie dat aast niet doet …)

Wie o wie heeft echt goeie tips voor my? [En ik moet er echt heel veel hebben :flushed: ]
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het ff kwijt …!
Ik hoor het graag!![/b]

ik zou met hem gaan praten. als je niet met hem kan praten, omdat hij niet kan chillen, gewoon hem bellen en vragen of hij wel echt wil chillen en ook zeggen dat als het binnekort niet snel gebeurd het dan maar niet meer moet gebeuren.
Misschien heeft hij écht geen tijd, maar misschien vind hij je toch niet zo leuk. Dan kan je het maar beter nu weten, je moet niet je tijd verdoen aan iemand die dat niet waard is!

Het is wel vervelend dat hij steeds afzegt, een beetje lullig vind ik.
Maar je kunt hem er ook mee confronteren, dat je het vervelend vindt dat hij steeds afzegt en dat jij ook niet weet wat je er mee aanmoet.
ik zie ook dat hij vaak voorstelt om iets te doen, dat kun jij natuurlijk ook doen! Gewoon het initiatief nemen en er werk van maken! :wink:

[b]Ja oke maar het probleem is, als ik hem bel durf ik niet zomaar te vragen van, ja wat vind je nou van me, vind je me echt wel leuk, als je niet wilt chille moet je het gewoon zegge he! Zo ben ik niet …

Maar alst ie me spreekt, dan denk ik eigenlijk wel dat ie me leuk vind. Hij zei een keer wat ik had gedaan, dus ik zei naar de bios. Zei die met wie, met je vriend? ;O dus ik zei, nee met een vriendin, want ik heb nog geen vriend! :wink: en hij is gewoon heel bezorgd over mij … en dat is gewoon cute.

Maar moet ik nou vandaag wat van mij laten horen? of wachte totdat hij dat doet? want gister heb ik natuurlijk een hele dag niks gehoort van hem! … :frowning_face:

Ja ik moet echt heel veel tips hebbe :$[/b]

Wat dom dat hij steeds afzegt! Ik zou er met hem over praten en om duidelijkheid vragen.

Mijn vriend laat ook wel eens een of twee dagen niks van zich horen, zo zijn jongens nou eenmaal.
Maar aangezien hij steeds onder jullie afspraakje uit probeert te komen, denk ik dat hij gewoon niet zo into jou is.

Ja maar hóe? want ik durf niet tegen hem te zeggen van, is er iets, of wat vind je van me?

Of hij je echt leuk vindt, dat kan hij nu nog niet echt weten denk ik. Aangezien jullie nog nooit hebben afgesproken. Maar je zou zeggen dat hij interesse in je heeft.
Zoals ik al zei, gewoon werk van maken (dus gewoon sms’en) en zegt dat je graag iets wilt afspreken omdat je het jammer vond dat hij steeds afzegde

Gewoon vragen joh! Anders draaien jullie steeds om elkaar heen.

^precies!
Zorg iig dat jullie eindelijk iets afspreken!

Oke het stelt me wel wat gerust, gelukkig heb ik een topic geopend ^^
Maar dus ik moet hem dus volgens jullie smsen? en niet wat mn vriendinnen zeggen, dat hij achter MIJ moet aangaan? en ik net zo lang moet wachten totdat hij mij wat stuurt?

[b]En moet ik dan zo iets sture?

haay, alles goed? ga je nog wat doen vandaag dan? kdenk stuur maar ff wat want kheb niks van je gehoort :stuck_out_tongue: xx[/b]

ja moet toch echt gewoon duidelijk zijn.
zeg gewoon: ‘heb je wel echt zin om af te spreken?’ dan zegt hij natuurlijk ‘ja’ en dan moet jij zeggen: ‘maar dan moet je wel een keer kunnen, ik hou namelijk wel steeds tijd vrij.’
dat durf je toch wel? je hoeft het ook niet bitchy of zo te zeggen, maar je moet wel laten weten dat je er niet van bent gediend

[b]Ja idd, naja ik ga hem denk nu wel een sms sture dan.

Maar wat nou als ik steeds straks iedere keer achter ZIJN hol moet aanlope en hem smse, omdat ik anders bang ben dat ie me niet meer zal smse? moet ik dat gewoon doen XD [/b]

Dan laat je hem. Hij moet er ook wat voor doen.

sms hem dan: kun je even bellen? of zullen we even bellen? en dan vraag je het gewoon aan hem.

en anders, als hij nog steeds geen actie onderneemt moet je er gewoon mee stoppen en hem dan maar laten smsen alls hij het zogenaamd zo graag wl

Vraag het gewoon via de telefoon aan hem! Zeg gewoon iets van ‘Is er iets? Ik krijg een beetje het idee dat je niks leuks wilt doen…?’ Zoiets.
Als je het via de telefoon doet, (wat misschien wel slimmer is want steeds áls het het vraagt kan hij weer niet) kun je al een beetje aan zijn reactie horen wat hij er nou mee bedoelt enzo. Ik zou het dus gewoon aan hem vragen. Ja, het is eng ja, maar dan ben je er wel vanaf en heb je meer duidelijkheid.

Ja oke ik ga hem nu wel smsen. met de vraag of we nou een keer gaan chille. :wink:
misschien belt ie me wel, deed ie eerst ook… en dan probeer ik wel te zegge als ik het neit vergeet, of die nou echt wil chille, want als die geen zin heb mag die het ook wel zegge [A]

misschien als je hem aan de telefoon hebt, dus als hij jou belt of je belt hem gewoon(!) even vragen van, ik zou echt wel graag je weer zien, dus zullen we nu even wat afspreken? en dat je echt een dag vaststelt bijvoorbeeld, een dag misschien dat hij niet hoeft te werken en niks anders heeft. als hij het dan alsnog afzegt of later niet blijkt te kunnen dan is het duidelijk genoeg en is het een beetje een sukkel lijkt me