Wie kan mij helpen? heb alles geprobeerd en de hoop verloren

Hallo, ik heb een aantal jaren last van acne…
ik ben nu 16 jr…

Op mijn gezicht heb ik last van:
Pukkels, onzuiverheden, extreme littekens (van puisten) verwijder porien, onregelmatige huidtextuur, glimmende huid en roodheid.

Ook ben ik meerdere keren naar de dermatoloog geweest…

Medicijnen die ik gebruik/heb gebruikt:
-Differin Gel
-Eryacne
-Minocycline
-Clindamycin lotion
dat was het volgens mij…

En verzorging die ik gebruik:
-Vichy Normaderm Hydraterende verzorging
-Vichy Reinigingsgel
-Vichy Scrubgel
-Vichy nacht

Ik heb alle hoop verloren!!
Wie kan mij hiermeer helpen?
Bijvoorbeeld een ander creme of een ander medicijn??
Ik wil best wel alles uitproberen…
Dus zeg aub alles wat in je op komt!

Alvast bedankt!

De diane 35 pil

Je kan de Embryolisse creme gebruiken, hij is wel wat duurder maar werkt ontzettend goed, je kan hem bestellen op: www.bybeautygloss.nl

echt een aanrader en zeker zijn geld waard!

ik heb dus gehoord, dat een glimmende huid wil zeggen dat je minder snel rimpels gaat krijgen later, maar of het waar is weet ik niet.

ahw, lastig, ik weet nei techt wat je er aan kunt doen,
maar volgens mij werken die vichy cremes niet,
bij mij iig niet :astonished:

Ik gebruik voor de puistjes clean&clear tonic( de donkerblauwe ) en het werkt echt wel goed . Als je ermee 's morgens en 's avonds je gezicht reinigt is je dikke puist de volgende dag een klein bolletje geworden dat bijna niet meer rood uitziet. En tegen glimmen heb je nievea viseage young shine control . Het hydrateert echt goed en maakt je huid niet vettig en voorkomt glimmen .

Ik hoop goed geholpen te hebben :wink:

tea tree zorgde ervoor dat ik van mijn jeugdacne af kwam, misschien kan je dat eens proberen? Kruidvat heeft een lijn, maar the body shop enzo ook. Verder ja, ook nog de pil proberen

roaccutane schijnt te helpen, maar dat is wel een zwaar medicijn… je kunt er naar vragen bij je huisarts, of je dat mag gebruiken.

Naar de dermatoloog en vragen om Roaccutane! Succes bijna 100%

Roaccutane is een medicijn tegen acne en puisten. De werkzame stof heet Isotretinoïne en is vooral bedoeld voor iedereen met ernstige acne, waarbij andere medicijnen en behandelmethoden niet werken.

Roaccutane is een zeer sterk medicijn en het is dan ook belangrijk dat je in een zeer goede gezondheid bent. Bij een slechte lever- en nierfunctie mag je dit medicijn niet gebruiken. Ook is het uiterst belangrijk dat je als vrouw niet zwanger bent of raakt tijdens het gebruik van dit medicijn. Probeer daarom altijd eerst alle andere medicijnen tegen acne voordat je met dit medicijn begint.

Het allerbeste is gewoon uitpuberen. Meestal verdwijnt acne dan, en je bent al 16 dus zo lang zal het niet meer duren (a)

dat zei mijn verzorgingsdocent trouwens :wink:

dat zei mijn verzorgingsdocent trouwens :wink:

Ja op je 16e wel waarschijnlijk.
Ik had het nog op mn 20e. Maar ben er door roaccutane vanaf :slightly_smiling_face:

ik weet het ook niet, (sorry voor mijn hulp :stuck_out_tongue:)
heb ook van alles al geprobeerd, maar ik wil misschien antibioticakuur vragen bij de dokter, kan je misschien ook proberen?

Benzolperoxide! Kun je zo bij de apotheek halen zonder recept! Heeft perfect bij mij geholpen :grinning: Elke avond voordat je gaat slapen op doen! Maar pas wel op kleren en dekbedden verkleuren er van zit namelijk van dat spul in waarmee je ook haren blondeert. 's Morgens een goede vette creme op doen. Binnen een week zie je al resultaat =)

Je kan black african soap proberen, heb daar veel positieve dingen over gehoord.

GEZOND ETEN!!!

Al benzoylperoxide/benzac gel geprobeerd?

Inderdaad bijna 100% het is namelijk al mijn 3e kuur nu zo’n 4,5 jaar verder slik 70 mg per dag en er zit geen schot in de zaak! Ben trouwens 18!

Dus zoals JaJanneke ook al schreef probeer alsjeblieft eerst al het andere eventueel met bezoek aan de dermatoloog want die roa troep is geen pretje voor jezelf en je lichaam niet! :wink:
Eigenlijk hoop ik dat het gewoon een lange puberttijd voor je is want het is gewoon vervelend!

als je heel veel puisten hebt enso, kan je bij de dokter ook een hele goede zalf krijgen