Wie kan me helpen met het dit spel vinden

Hay,

Ik was ooit enorm verslaafd aan het spel Monsters Planet van Plinga
Het was te spelen op Hyves en Facebook. Ik speelde het op hyves omdat daar iedereen Nederlands sprak en ik destijds ook vooral daar actief was. Toen het daar verdween ben ik het op Facebook gaan spelen.
Niet heel veel later verdween het daar ook.
Sindsdien ben ik op zoek naar een manier waarop ik het nog kan spelen.
Er is voor mijn gevoel ook geen vergelijkbaar spel.

Hier is een link waar je het kan downloaden alleen vertrouw ik dat niet helemaal. Wie kan mij daar mee helpen? http://download.cnet.com/Monster-s-Planet/3000-20416_4-75642540.html

Het gaat over een wereld waar alles is uitgestorven.
Door het verzamelen van DNA uit een bevroren soort en een basissoort dat je krijgt is het de bedoeling dat je de hele wereld weer bij elkaar krijgt. Ik vind het erg leuk en een simpel tijdverdrijf.

Wie o wie is er nog meer fan en wie oh wie kan mij helpen? :slightly_smiling_face:

1 like

up?:face_with_raised_eyebrow:?

Ik vind die link er ook niet heel betrouwbaar uitzien. Ik ken het spel ook niet. Staat het ook niet in de appstore/playstore? Daar heb je vast al opgezocht, maar oke Dat kan je ook niet echt verder helpen :cold_sweat:

^ nee helaas :frowning_face:
Ik wil het zooooo graag weer spelen haha.

Veel spelletjes die op hyves komen stonden ook op spelletjes.nl misschien kun je daar kijken??
als dat nog bestaat idk lmao

^ bedankt voor de suggestie :slightly_smiling_face:
Helaas staat het daar ook niet op
Het spel is van plinga en zij hebben het helaas uit de lucht gehaald :frowning_face:
Toevallig had ik het er net nog over met mijn vriend :’)

Is het niet via torrents te downloaden?

^ ook niet helaas :frowning_face: