Wie kan me helpen? ( dringend!! )

Heyy,
Ik ga morgen zwemmen met een jongen waar ik heel erg verliefd op ben, en ik wil hem morgen ook verkering vragen!
Maar, ik ben vandaag ongesteld geworden en mag van mn moeder geen tampons gebruiken!
Heeeellpp xd
xx

Waarom mag dat niet?

Ehm. Koop ze gewoon stiekem? Anders kan je niet zwemmen hé. Of ga gewoon een drankje doen en naar de bios, net zo leuk, en wel zo veilig (:

Vinden mn ouders me te jong voor…
Hij wou per sé zwemmen xd

Naaaaaahw, wat lieef. (’:

OT: Gewoon doen, who cares.

:wink:
Komt er zomooi allemaal bloed in dat water xd
Lekker romantisch xd

Of je koopt ze gewoon, of je gaat wat anders doen.
:slightly_smiling_face:

Heb maar 10 euro , ook voor 't zwemmen? xd

ja dan lukt het niet hé, erg logisch

Ik d8 , ik vraag hier ff xd

Stel anders voor om wat anders te doen? (:

kijk in je moeders kasten, misschien heeft ze er eentje liggen, ze merkt het zeker niet?
en anders koop je een pakje waar weinig in zit? en trouwens de erge menstruatie is alleen de eerste 3 dagen. en je kan niet bloeden onder water :’). je … raakt verstopt en je word 2 dagen later weer ongesteld :’).

Of je koopt die dingen en gaat zwemmen of je gaat wat anders doen, zo simpel is het.

Dat is niet waar hoor, als je zwemt is er kans dat je niet bloedt, maar zodra je het water uitkomt begint het gewoon weer te stromen.

misschien kun je een paar van je vriendinnen lenen ?

Of je zegt tegen hem: ‘Hahaha, mijn bikini is te klein/nergens te vinden/andere smoes. Zullen we naar de bios/park/wat anders gaan en een andere keer gaan zwemmen?’

ECHT?;OOO coellxd
x

Je koopt gewoon een pakje tampons of je vraagt een vriendin of ze heeft.

Inderdaad. 2 dagen later pas ongesteld worden klopt niet. (’: