Wie kan me een peptalk geven?!

Serieus, ik zit al sinds 4 uur dat ik thuis ben er tegenaan te hikken dat ik mijn Frans moet gaan maken/leren, dat moet ik morgen af hebben. Wie is goed in peptalks geven, want ik heb er echt een nodig nu…

He meisie !

Knuffel, Je bent een pracht van een meid dat weet ik zeker en je gaat je frans heel erg goed doen. Je ouders, vrienden en iedereen die je kent gaan trots zijn als je op het einde heel erg mooie cijfers hebt, maar vooral jijzelf gaat enorm trots zijn op jezelf! Je kan het !

hahah geniaal!

Ik moet je inhuren, je bent geweldig! Ik ga het NU doen.

Heey!

Als je goed Frans kan spreek je de taal van de liefde en geloof ik kan dat niet! Dus doe je best om zo een mooie taal te spreken! :slightly_smiling_face:

Denk eraan hoe gaaf het is als je Frans kunt spreken ! Bijna niemand kan dat, de meeste vinden het te moeilijk en laten het vallen, als jij dan vloeiend Frans praat staan ze met hun mond open ! :grin: En het is echt een mooie taal. (:

Pfff ik heb ook een peptalk nodig. Ik moet morgen een voldoende voor AK halen, maar ik heb gewoon écht geen zin om te gaan leren. Ik snap namelijk helemaal niks van dit hoofdstuk!

He,

Die voldoende komt er zeker en vast! Je kan het namelijk ! Ga rustig zitten , neem je boeken en vraag desnoods uitleg aan een vrienden, klasgenoten, … Je wordt de allerbeste in AK!

pfff ik ook, voor duits! ik zit al heel de tijd te leren maar wordt heel de tijd afgeleid en het lukt me gewoon niet! en ik heb het morgen het eerste uur :astonished:

Lieve meid, neem even een kwartiertje pauze en eet een stukje chocola, kijk een stukje van je favoriete serie, want dat verdien je :slightly_smiling_face: als je al de hele tijd zit te leren, mag je even pauze!
En dan ga je er goed voor zitten en ga je Duits morgenochtend knallen! Je gaat ertegenaan, je gaat gewoon een enorm goed cijfer halen omdat je weet dat jij het waard bent!

Ik denk dat dit topic genomineerd moet worden voor het algemene wie-kan-mij-een-peptalk-geven topic :grinning:

^DANKJE :slightly_smiling_face:

Haha ik wilde het net zeggen ! xD

super idee!

Jaa dat kan je altijd goed gebruiken. Als je even geen zin meer hebt!

up !

pfff ik heb volgende week zo facking veel toetsen! ik ga het echt niet redden…

Gewoon doen, want hoe meer je nu doet hoe meer vrije tijd je straks hebt! Frans is een mooie taal, en er goed in zijn is erg aantrekkelijk. Iedereen heeft weleens een dipje, maar laat je er niet door nekken. Gewoon even de schouders eronder en dan lekker relaxen op de bank.

Morgen is de vakantie voorbij! :frowning_face:

Vakaantie? Woon je in het buitenland?