wie kan me de regels van dit forum is uitleggen?

want ik vat der gewoon niets van. T___T
ik zit ook op gsm (kenjevastwel) nou daar is het normaal dat je gewoon veel topics plaatst enzo daar worden ook duizenden topic gepaats over niets (:
en krijg je alleen een slotje als je over Sêx praat enzo. en ik kreeg hier zomaar een slotje terwijl ik over niets raars praate.
& verder is het hier verboden om onzin topics te plaatsen ofseu want ik krijgt continu comentaar.

http://www.girlscene.nl/fora/de_regels/regels

hier staan de regels.
het is gewoon belangrijk hier niet al te veel onzin topics te openen. en eerst de zoekfunctie te gebruiken voordat je een topic opent!

SEKS SEKS SEKS SEKS SEKS!!11!!1!11
Je gaat niet dood van het typen van het woord hoor.

En daarbij moet de onzin wel van een bepaald niveau zijn.
Dus geen ‘Ik weet een mop. TWEE TIETEN IN EEN ENVELOP!’-gehalte.

GSM? Nee, vertel ons, verlos ons van ons brandend verlangen om het te weten.

Ik denk GoSuperModel.

Oja, natuurlijk.
Van GSM naar Girlscene is wel een grote stap.

GSM… ander woord voor mobiel?

wat is Sêx trouwens?

Gewoon geen onzintopics aanmaken. Als je een topic aan wil maken, gebruik dan eerst de zoekfunctie (die het overigens heel slecht doet) of er al een topic over is, up die dan. Er zijn namelijk meerdere ‘Algemene-’ en ‘Het Grote-’ topics waar je alles over dat onderwerp kan vragen en opzoeken.

wat hun zeggen.

wel vind ik ook dat de zoekfunctie niet alles laat zien, zelfs niet mijn eigen topics als is mijn naam er bij zet.
en ook vind ik dat sommige mensen echt op álles ‘zoekfunctie’ reageren.

Ja zoekfuctie is echt slecht. Ook al typ ik de titel letterlijk in, hij wordt niet gevonden.

Er is zelfs een apart board over seks, dus dat mag wel degelijk, verder mag je geen topics openen als er al grote topics over zijn die ook nog steeds actief zijn!