Wie kan er met html teksten werken??

```html
Hey,
Ik heb een achtergrond gezien met als html: <body <background=“wood035.jpg”>
Als ik dat in een htmlbox plak, dan doet die code het helemaal niet!! Hoe kan dat??
Heel erg bedankt alvast
Groetjes
Ash-girl
```

```html
Er zit zowieso een fout in de code,
de < achter body moet weg,
dus:

of er moet een extra > achter body, dat weet ik niet uit m'n hoofd, dan wordt het dus:

En dat hij het niet doet komt misschien omdat het een css code is, die moet je eerst tussen deze code’s zetten:

dus;

<style=“text/css”>

of
<style=“text/css”>

En ik weet niet wat htmlbox precies is maar de link naar de afbeelding is ‘wood035.jpg’ , er staat niets van http://www. enz voor, geen host dus, dat moet er wel voorstaan wil je hem zien, tenzij je de code op de host zelf plaatst (zit dat htmlbox op de site van de host zelf of op een externe site? wat is html box uberhaupt?)

Nja ik weet niet of 't nu duidelijker is, denk het eigenlijk niet, maar als je even zegt wat htmlbox is kan ik je mísschien verder helpen…
```

Hey,
Laat ik het even anders vragen, want het was geloof ik nogal vaag. Ik wil op mijn website een achtergrond. Deze is te vinden op de volgende site:http://www.webtoolsnation.be/back_details.php?nr_ID=136
Op deze site staat ook gelijk de code, maar die werkt niet als ik hem op mijn site zet, in die codevorm. Weet jij wat er mis aan is??
Ps. Ik heb die van jouw ook geprobeerd maar het lukt niet. Wel bedankt trouwens

Hey Bleepord,
Bedankt, maar ik heb het al anders gekregen. Maar dus alsnog bedankt
Groetjes ash-girl

```html

Jouw css code is fout, het moet zo zijn:
<style=“text/css”>
body {background-image: url(wood035.jpg)}

CSS kan je beter gebruiken dan HTML; omdat HTML veroudert en waarschijnlijk over een paar jaar vervangen is door CSS!

Overigens is wood035.jpg niet een goede url, er moet nog een site voorstaan zegmaar :stuck_out_tongue: Het moet bijv. www.sitenaam.nl/wood035.jpg zijn óf je moet de afbeelding uploaden op je site en dan /wood035.jpg gebruiken :stuck_out_tongue:
Als je een afbeelding van een andere site wil gebruiken; druk er dan met je rechtermuisknop op; klik op eigenschappen een neem de url achter locatie!

Hoop dat je er nog iets van volgt xD
Waarvoor het je het eigenlijk nodig?

Denk btw dat een htmlbox gewoon een vlak is waar je de html in moet plakken xD
```

```html

Oja whaha nu je het zegt!
Ik kopieer die codes normaal altijd uit een standaard kladblok bestand waar ik er een heleboel in heb staan maar nu deed ik het ff uit m’n hoofd :'D
```