Wie kan er een header voor mijn blog maken?

Lieve meiden,

Ik ben al een tijdje bezig met de voorbereidingen van mijn blog. Ik ben op zoek naar iemand die een header voor mij zou willen maken!

Ik weet dat er een aantal oudere topics zijn hiervoor, steeds zag ik als laatste reactie dat daar een slotje op werd geplaatst. Als iemand weet dat hier al een topic over is, link hem even en sorry daarvoor!

Ik zou graag een header willen voor mijn fashionblog By Lindsey.

• Het lettertype wil ik het liefst lekker strak. Als het mogelijk is vind ik ook een chalkboard lettertype heel gaaf.
  • De achtergrond van mijn blog is wit en verder werk ik met de kleuren zwart en lichtroze. Deze kleuren kunnen natuurlijk altijd veranderen, daarom vind ik basic heel fijn.
  • Ik zou het ontzettend leuk vinden om in mijn header een illustratie van een leuk fashion item te vinden, deze zijn vaak te vinden op tumblr. Ik heb geen specifiek item dat in mijn header moet. Het is ook totaal niet erg als deze een andere kleur dan roze bevat!
  • Mijn header is voor Wordpress, misschien handig om te weten.
  • Mijn header zou dus ook mijn logo worden!

Ik zou het echt heel lief vinden als iemand dit voor me wilde doen, ik ben bereid om hiervoor te betalen! Ik heb heel veel mooie headers in oudere topics voorbij zien komen en er zijn zoveel getalenteerde meiden hier!

Voor meer informatie of vragen kun je mailen naar lindseyvanwelzen@hotmail.com

Heel veel liefs!

Mag hier: http://forum.girlscene.nl/forum/fotografie/algemeen-wie-kan-er-een-header-voor-mijn-website-maken-3-248985.0.html