Wie kan een gedichtje maken voor dit schilderij?

Ik moet voor CKV een schilderij opzoeken over liefde en daarna er een bijpassend gedichtje erbij vinden. Alleen, ik kan niks vinden, er zijn alleen maar rare gedichtjes of die er niet bij passen.

Dus, ik hoop dat iemand een gedichtje erbij kan maken, liefst engels maar nederlands is ook goed!

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/d/de/Springtime_by_Pierre-August_Cot.jpg/364px-Springtime_by_Pierre-August_Cot.jpg

xxxxx

Of als je toevallig een gedicht weet, mag je die ook plaatsen!

maak je eigen huiswerk zou ik zeggen :’)

Idd, het is jouw huiswerk. Je kunt toch zelf wel een gedicht maken? (:

Ik had het kunnen weten zulke reacties xd. Ja ik kan vast wel een gedichtje schrijven maar die is zeker niet mooi genoef. hopelijk kom ik op internet toch nog een hele mooie tegen :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je docent het wel ziet hoor, als het een eigengemaakt gedicht is of niet.
En dan krijg je waarschijnlijk ook nog een beter cijfer, omdat je er moeite voor gedaan hebt.

Want een beetje alles van internet afplukken is wel heel gemakkelijk.

succes.

van internet plukken mag, maar als je daar geen leuke tegen komt mag je er zelf een maken

Dus niet een ander vragen om het te doen :slightly_smiling_face:

dat mag vast ook

en er staat mag niet moet :wink:

Ik stuur je een note!

hahaha ik kom er nou achetrop twitter dat opd2 (gedicht) voor volgende week, dan wil ik een keerjte mn hw gewoon maken hoeft het niet.

Hier mag nu dus een slotje op :slightly_smiling_face:

aaah dankjewel!

Deze jonge heer en zijn fraulein,
Wilde dat dit moment eeuwig zou zijn,
Een liefde zo fraai als de ochtendauw,
Dat zou zeker wel iets zijn voor jou,
Maar degene die zijn huiswerk nooit wil maken,
Kan nooit in zo’n romance geraken.

jaaaa hurray we zijn weer aan het zeuren over niks. lekker boeiend dat
ze een gedichtje voor ckv niet zelf maakt?
het is toch handig als je even op girlscene kan vragen of iemand wel iets weet.
we gaan toch ook niet met zn’ allen zeggen tegen een meisje dat raad vraagt
‘jaa los het lekker zelf op, we gaan toch niet jouw problemen oplossen prffff’.

zo, dat moest er even uit (:
ontopic: succes met je gedicht, haha, ik kan helaas daaraan geen bijdrage leveren:P misschien een stukje tekst uit een bepaald nummer?

okee dit kan ik dan wel waarderen :grinning_face_with_smiling_eyes:

dankjewel :slightly_smiling_face:

Ik heb btw al een supermooi gedicht van parsprototo dus er mag een slotjeop :slightly_smiling_face:

wat dachtje anders van romeo en julia? zat schilderijen en gedichten over… niet zo moeilijk tohc?