wie kan dit franse verhaaltje controleren?!

laatmaar dan -

Serieus, als je al slecht bent in Frans, duw je maar een tekstje in de vertaalmachine en verwacht dat anderen dat voor je nakijken?

Sorry hoor, maar aan dit soort kinderachtig en dom gedrag heb ik echt een rothekel.

Hoop dat niemand je helpt.

Ja, ik maar me hier echt druk over, want ik vind dit het stomste wat je zou kunnen doen. Als je een taal wil leren moet je daar moeite voor doen en je leert een taal alleen door er zelf mee aan de slag te gaan en ermee te oefenen. En waarschijnlijk heb je dat stukje sneller zelf geschreven dan dat je moet wachten op iemand van Girlscene die het voor je nakijkt.

-

^Dat.

stel je neit zo aan
voor mensen die frans kunnen is het heus makkelijk
we hebben het druk genoeg dus we dachten misschien zijn er aardige mensen hier
verder heb ik niks met frans, zijn mn cijfers nog hoog genoeg om over tegaan en laat ik het na dit jaar vallen dus wat boeit jou het dat ik me ervoor moet inzetten?

Toen ik de titel las dacht ik dat je misschien wel net zo perfectionistisch was als ik, en dat je graag wilde dat iemand het toch nog even controleerde, maar dit is niets meer dan luiheid en hier ga ik me dus niet voor opofferen.

Dat was een hele lange zin.

nou ik vind et een slim idee hoor ^^

Dat je gewoon andere mensen héél je huiswerk laat doen, dat is gewoon lúi gedrag. Doe het lekker zelf ofzo?

sommige mensen zijn zo aardig
daarmee bedoel ik jou dus niet :slightly_smiling_face:

Ik zou er best wel even naar willen kijken als je er zelf al je best voor had gedaan. ik zit midden in mn toetsweek, en je hebt er zelf gewoon helemaal niks voor gedaan. Op deze manier kom je niet erg ver.

Zucht.
Stuur maar.
Omdat ik anders mn kamer op moet gaan ruimen.

Misschien moet je volgende keer doen alsof je er wél wat aan hebt gedaan,
krijg je leukere reacties.
Wat ook heel logisch is trouwens.

^je spoort niet :’). Je maakt gewoon heel dr huiswerk, want het is ‘n vertaalmachine en alles is fout :’)

achjo alsof jullie altijd zo braaf zijn
ik heb echt wel mn redenen om dit zo te doen inplaats van zelf het maken

^Ja eigenlijk maak ik altijd mijn huiswerk (examenjaar)
En de tijd dat je nu op GS zit, kun je ook je huiswerk maken.

ahja, welke redenen?

dan doe je het toch lekker zo joh.
je bent al slecht in frans, vooral niet mee gaan oefenen, vooral niet doen, dan zal je alles echt gaan halen, komt goed!

Dus eigenlijk wil je dat wij meer tijd aan jouw huiswerk besteden dan jij hebt gedaan. hopeloos

Ik zou nog liever m’n kamer opruimen dan iemand anders’ luie gedrag stimuleren.
Ja, ik ben zelf ook lui en ik heb ook weleens wat van een ander gekopieerd maar als ik geen zin heb om iets te maken laat ik het ook niet door anderen doen.

@ IcexCold & FLAWED, Hahaha, jullie hebben helemaal gelijk eigenlijk. xd
Maar ik heb zoooon hekel aan opruimen & vind frans wel leuk ^^

^Doe dan andere franse dingen ipv dit :’). Dit slaat nergens op. Je spendeert meer tijd aan haar huiswerk, dan dat zij deed.