Wie is The Mask?

Ik denk dat bijna iedereen er wel al iets over heeft gehoord. The Mask van het programma ‘De nieuwe Uri Geller’. 2 studenten hebben een keer geprobeerd om ‘The Mask’ te ontmaskeren tijdens de liveshow. Dat is (helaas) niet gelukt. Nu vraag ik me af: WIE IS HET?
Er worden verschillende dingen beweerd. Het zou Nick Nielssen, Gerard Joling, Hans Klok of zelfs Gordon zijn.
Weet iemand wie het is?

Wat maakt het uit, Uri Gellar is een acteur, die Patty Brard is ontzettend irritant en het programma is nep.

HAHA IK WIL HET ECHT WETEN…

alsof gordon en gerard joling zo iets engs kunnen?
NEE.
xd

Ik denk een onbekend iemand.

Haha ja ik volg het programma niet helemaal, maar gister zag ik het toevallig weer is en ik wil het ook wel weten

Ja, ik had het ook gezien die show maar ik weet niet wie het is , zou het wel willen weten:P

Dus een upje!

:stuck_out_tongue: Haha, en ze doen veel,
maar daar zouden ze zich denk ik niet voor laten strikken!

Ja ik denk Geer XD Hij zei ook zo mysterieus van “Daar kan ik niks over zeggen.”

oke voor de mensen die het ongelofelijk spannend vinden en elke week achter de buis zitten vastgekleefd kijkend naar Uri Geller.
het is nep me zus is er geweest met de klas en het is echt heel nep.
ze zenden het ‘live’ uit maar toen ze het aan het maken waren konden ze gelijk al na een minuut de uitslag horen.
en wat boeit het nou wie the mask is vast 1 of andere malloot.
en nee ik hoef geen kritiek op dit bericht.

ik denk iemand die gewoon mysterieus wil doen :stuck_out_tongue:

en dat lukt hem/haar best goed

volgens mij is het gewoon een dikke publiciteitsstunt

Ja joh ik ben helemaal overtuigd van dat het Gordon is X) !!

Nee grapje, gewoon een onbekend iemand

Kan me eigelijk ook niks schelen XD

Door zich aan te melden als ‘The Mask’ gaan mensen zich afvragen wie dat nou eigenlijk is. Daardoor wint ie ook weer stemmen, dus dat is wel slim.

Ik denk dat het een bekend iemand is, want het hele progamma is een met voorbedachte raden in elkaar gezet.
Zo nep als t maar kan

kut uri geller.

Ik ga lachen als het zo’n onbekende boerenpummel blijkt te zijn x’D
Maar ik kijk het niet, het is allemaal nep. :stuck_out_tongue:

couldnt care less.

papa denkt dat het vincent is xd.

het is hayashi volgens mij, want hij deed precies hetzelfde trucje gister en hij kiest ook telkens patty uit. maar het is gewoon een publiciteitsstunt en die hele show is fake maar toch wel leuk om naar te kijken haha :stuck_out_tongue:

straks op de radio zeide ze dat het een vriend was van die iemand die er gister is uitgegaan…
i don’t know?