Wie is spiritueel?

Haaai, ik had een vraagje…
Is iemand hier spiritueel? Vertel, wat je zoal doet… Spiritueel zijnde, doe je er niks mee? Negeer je dingen? Vertel… Ik lees graag hoe andere er mee om gaan. Hoe ik er mee omga is vast slecht.

Graag geen reacties dat dit onzin is ;$

ik ben niet spiritueel. Maar ik verdiep me er wel heel erg in. Hoe ga jij er mee om dan?

Ik ben het niet, maar vind het wel interessant.

Ik negeer het advies wat ik krijg van mensen… Ik ken nu een vriend van me moeder die is redelijk hoog… Ik denk wel hoger als de winnaar van 't zesde zintuig. Hij heeft namelijk zijn leven geheelt met mediteren, hij is erin geslaagd om de 2e te zijn in heel wereld die is genezen van zijn ziekte :stuck_out_tongue:
Maargoed, van hem krijg ik heel veel advies maar luister nooit naar m. Ik weet wel waar de fout ligt. Maar alsnog wou ik andere eens horen :slightly_smiling_face:

ik ben dat wil. en hoe ik ermee omga? heel normaal…

Wat is normaal? Voel jij je nooit alleen? Hmm… :open_mouth:

Iedereen is spiritueel. Je moet alleen weten welke deuren je moet openen om er te komen

Klopt, maar ik bedoel… Wie is spiritueel bezig. In de zin van… Wie heeft ‘de juiste deuren’ al geopent? ^^

normaal: ik ben niet bang voor stemmen die ik hoor. Ik geloof in dromen die ik zie.ik stuur energie naar mensen die droevig zijn ook al ken ik ze niet. Ik kan gedachten (heel soms) lezen. Ik ken/weet heel snel wat mensen van iets of van mij vinden. en dit alles gebruik ik op i normaal manier. Ik zeg het bijna nooit want mensen kijken heel vaakk raar en ik voel me ook niet beter dan anderen omdat ik dit soort dingen weet. hmm dit was het eenbeetje;)

ik niet. ben ook van mening dat het onzin is en dat het alleen maar in je hoofd zit. als je het WILT geloven zul je ook dingen zien en voelen.

ooh op die fiets haha

ik maar heb niet zoveel zin om dat uitgebreid te gaan bespreken.

Nu ben ik wel benieuwd van elke ziekte hij genezen is :stuck_out_tongue:. Ik heb zelf dat ik wel eens dingen aanvoel die nog gaan gebeuren, maar geen natuurrampen of iets, maar meer mensen die ik ga tegenkomen die dag of dat ik goed ergens op moet letten. Als ik hier vervolgens niet naar luister is dat gene waar ik op moest letten bijvoorbeeld gestolen. Ik weet alleen niet of dit hier echt bij hoort. xD

ik niet:)

Ik ben het ook, maar ben er heel erg bang voor (geesten enzo) dus ik doe er niets mee.