wie is hij?

hoi,
ik weetniet waar ik dit moet plaatsen dus k doe het even in lifestyle.
oke nja,
een vriendin van mij vind iemand leuk ( hij is wel ouder » minimaal 5 jaar ).
en hij woont op zichzelf, en heeft een auto. voorderest weten we niks van hem.
mijn vriendin vind het een beetje eng om op hem af te stappen, vanwege zn leeftijd die wat ouder is.
nu vroegen wij ons af, of jullie een idee hebben hoe je achter iemands naam kan komen door alleen adres en kenteken te weten?
hij woont tegenover mij, en als mijn vriendin hier is, en hij is thuis hebben se veel ‘‘contact’’ door ‘‘bewegingen’’. gisteren heeft hij een hartje ‘‘voorgedaan/getekend’’ op het raam met een vraagteken en moest mijn vriendin antwoorden.
we hebben ons al tepletter gezocht op hyves etc.
maar dat is toch wel lastig zonder naam en leeftijd.

hoop dat jullie ons een beetje kunnen helpen?
alvast bedankt

sorry voor het lange verhaal

Euh ja… en wat gaat ze doen als ze zijn naam dan wel kent? Lijkt me niet dat ze dan opeens wel op hem gaat durven afstappen.

nouja als ze zijn naam weet, kan ze achter telefoonnummer enzo komen. en kan ze ook via hyves/twitter/facebook/etc. contact maken :stuck_out_tongue:

nou als hij tegenover je woont dan kan je zijn adres bij http://www.detelefoongids.nl/personen.html dat invullen, denk ik? Of heb je dat al geprobeerd?

In de telefoongids proberen te zoeken?
Aangezien je een adres weet ik denk wel dat het even zoeken is maar ik hoop voor jullie dat je hem vind.

www.detelefoongids.nl moet je een naam voor hebben, en gewoon dat boek zegmaar hbben wij thuis niet, omdat we dat nie gebruiken :stuck_out_tongue:

als hij niet thuis is loop je toch ven naar de overkant om te kijken of hij een bordje heeft met een naam er op ;p

Zijn adres weet je?
Je kunt het adres hier zoeken bijv. http://www.zoekenbel.nl/adres.asp, dan heb je het telefoonnummer, en met dat telefoonnummer kun je naar zoekenbel.nl, dan heb je zijn naam en kun je verder informatie zoeken x)

Daar zat ik ook aan te denken.
&dan ook maar hopen of hij er een heeft &of er inderdaad niemand thuis is :'D

hij heeft geen bordje aan de muur haha, al gekeken ! en adalia, ik ga het even proberen !

@adalia; lukt ook niet, die site kent heel veel straten in mijn stad niet:O

@ADALIA; dankjewel, ik heb het!

Graag gedaan!
Eigenlijk is het idee dat je achter iemands naam kan komen door internet, best wel eng…maar goed, er zijn ook positieve dingen aan x)

Dan ga je naar hem toe aan huis met : “Hoi! Ik ben … van de overkant, onze suiker is op, heb jij nog wat?”
En dan heb je een gesprek. :grin:

:grinning_face_with_smiling_eyes:

hahahaha, ik vraag me af of de uberhaupt wel suiker heeft,want er staat al ruim 1,5 week een fles cola ( half vol, hij drinkt uit de fles ) op het balkon enzo -,-

Of als je alleen thuis bent (of dat hij je ouders niet kan zien, want dan had je het ook je ouders kunnen vragen) of met een vriendin, een pot appelmoes kopen en aan hem vragen of hij 'm open kan maken x)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

HAHA daar moest ik toch wel om lachen! Geniaal!

OT: Je hebt het nu al, maar anders kun je ook iets plaatsen via www.flingen.nl
En dan op het raam tekenen dat hij daar moet kijken ofzo?

Maar het appelmoesidee is wel echt het vetst!

awww, le coup de foudre. maar zo moeilijk is het toch niet om op hem af te stappen, je hand uit te steken en te zeggen: “Hai. Jij tekent hartjes op een papier, dus ik vraag me af hoe je heet. Ik heet … en jij?” ofzo.

er staat op het huis altijd een naam … anders kan er geen post komen
natuurlijk kun je moeilijk staan gluren voor zijn huis! maar als hij weg is gereden en iemand houdt de wacht!!!
okééé maf idee maja!

zo niet …
door zijn post snuffelen XD
maar hoe kun je nu iemand zien zitten die je niet kent?
je kent zijn naam niet eens??