Wie is folderbezorger bij Netwerk VSP?

Hey girls!

Ik wil een beetje bijverdienen, 1x per week door middel van het bezorgen van folders. Ik heb dus op de site gekeken en ik wil graag weten hoeveel ik ongeveer verdien als ik zoveel uren werk, of zo. Ik wil in ieder geval een indicatie hebben om een beetje te kunnen weten hoeveel ik bijv. moet werken.

Dus: wie heeft ervaring met bezorgen? Hoeveel verdiende jij dan?

Alvast bedankt :grinning: !

Ik raad het je niet aan. Ik kreeg 14 euro voor 2 dagen lopen… Het was teveel voor 1 dag.

Ik zou er echt niet aan beginnen. Het is echt klote werk :]. Ik verdienden ook iets van 13 euro voor 2 dagen lopen. Snel mee gestopt want het was echt niet te doen.

Ik folder nu niet meer, ben ermee gestopt. Ik had een best grote wijk van ongveer 350 huizen. Daar zou ik dus sowieso goed naar vragen, hoeveel huizen je hebt. Ik verdiende ongeveer 12/14 euro per week. Maar omdat ik wat verder van de wijk af woonde deed ik er ook langer over, ongeveer 4 uur. In de meeste gevallen gaat het denk ik wel wat sneller. Ik zou er ook rekening mee houden dat de folderpakketten best wel zwaar kunnen worden. Zelf ben ik er na 1/2 maanden mee gestopt, ik vond het te zwaar en kreeg echt last van mijn voeten/armen. En omdat ik er zo lang over deed werkte het ook niet zo goed met school.

mijn broer is bezorger en hij is er ongeveer 2 en een half uur mee bezig. ligt een beetje aan hoeveel die heeft. meestal verspreidt die het over 2 dagen zodat die gewoon nog tijd heeft voor andere dingen. hij krijgt 6 - 15 euro per week ofzo en als het veel is help ik mee en krijg ik de helft (A) Het is ook gewoon lekker om even buiten te zijn…

Mijn broertje heeft het gedaan, 5 uur lopen en hij kreeg dan 12 euro ofzo, echt heel weinig.

ik verdien rond de 40 euro per maand,
en dus ongeveer 10 euro per week, het ligt eraan hoe zwaar de folders zijn en hoeveel het er zijn,
ik ben er ongeveer 3 uur mee bezig, per week.
en je moet ze bezorgen vanaf zaterdag 4 uur, mag het dan, maar je mag tot dinsdag bezorgen, ik bedoel, niet op woensdag ;d
ik vind het nog wel oké, ik bedoel, ik doe het toch maar 1 jaartje, want met kerst/oud&nieuw mag je langs de huizen voor geld, ghehe, en dan verdien je rond de 200/300 euro.

oh en het is ook wel lekker inderdaad om even buiten te zijn, en met de radio aan vliegt de tijd voorbij vind ik (:

ik heb er gelopen, maar het verdient best weinig.
ik deed ongeveer 2/3 uur over mn wijk van 200 huizen maar ik ben superlui dus het was echt niet het werk voor mij, haha.
ik kreeg zo’n 7 euro per keer, voor de kerst was het echt NIET TE DOEN gewoon, maar dan kreeg ik zo’n 14 euro.

wij hebben thuis al meer dan 10 jaar een folderwijk.(eerst liep mijn oudste broer, toen mijn andere broer en nu ik) maar wij hebben geluk denk ik aangezien ik zelf in die folderwijk woon zeg maar.
ik verdien rond de 10 euro per week en doe er hooguit 1 uur en een kwartier over. ik vind het wel een aanrader, alleen moet je een wijk in jouw buurt hebben en niet dat je een tijd moet fietsen.

Heb ik ook gedaan bij Netwerk VSP, maar weet niet meer hoeveel ik ervoor kreeg. Niet veel in ieder geval, ik zou er nooit aan beginnen.

wow ik verdiende 7 euro voor 2 dagen lopen, ben na 4 maanden gestopt, ik moet 315 huizen doen en ik kreeg der heel weinig voor. wat denken ze wel neit!

Niet aan beginnen inderdaad, je krijgt zo’n 10 euro per week en je bent er lang mee bezig…
Hoe oud ben je? Vanaf je 16e mag je namelijk ook post bezorgen voor NetwerkVSP! Dat is ook maar 1x per week, en verdient veeeeeeel beter.

ah dat heb ik ook ooit in een ver verleden gedaan haha
je verdient dan btw niet per uur, maar gewoon per wijk!
ik verdiende ongeveer 20/25 euro per maand en dat moest ik delen met een vriendin, omdat we het samen deden…per week waren we ongeveer een uur bezig…

ja je verdient écht weinig, maar als je 13/14 bent is het miss wel iets…

Ik heb het ook 1 dag gedaan, maar het was echt zwaar! En ik deed het ook nog eens samen met mijn zus. Toen bleef er nog 4 euro over voor ieder.

Ik was anderhalf uur bezig voor 8/9 euro, dus ik vond het wel relaxed. Behalve als 't regent/ijsselt.

Het ligt echt aan wat voor wijk je krijgt. Ik had een wijk met grote huizen die n stuk uit elkaar staan, dus ik deed alles op de fiets en was dan binnen een uur klaar. Daarvoor kreeg ik dan 6 euro. (was bij netwerkVSP)

Mijn broer deed dat toen hij 13/14 was. Hij was 2 uur bezig en verdiende dan 10 euro.

maar weetje, jullie zeggen dat dit zo slecht betaald… vergelijk het eens met in de supermarkt werken. in de supermarkt verdien je 3/4 euro per uur? als ik omreken wat ik per uur bij netwerk verdien, verdien ik veel meer met mijn simpele folderwijk (300 folders) dan met in de supermarkt werken.