wie is er toegelaten op het Cibap Vakschool?

@fay; achja er zitten wel 2 vriendinnen bij mij in het zelfde groepje, maar we gaan niet dezelfde opleiding doen. Maar het is nogsteeds eng. Haha zit nu al in spanning voor morgen.

@aah dat is wel slim! gelukkig gaan 2 vriendinnen ook mee, en in het zelfde groepje. dus ik ben niet helemaal loner :’)

Ik heb groen 9! Of zitten alle ‘groene’ mensen gewoon bij elkaar? Ik ben ook samen met twee vriendinnen van mijn oude school, maar zij hebben alle twee groen 11. Ik ben zoo zenuwachtig voor morgen, afstappen op mensen die ik niet ken vind ik doodeng, maar dat komt hopelijk wel goed haha

Mensen die groen hebben, ik zie jullie morgen! Haha, en de rest natuurlijk ook :slightly_smiling_face:

@Renske ik denk dat iedereen het wel een beetje eng vindt om op mensen af te stappen die ze niet kennen, dus het komt goed haha :slightly_smiling_face:

Oh er staat ook nog een nummer op, bij deze heb ik “groen 1”

uhh ik heb groen 2, en mijn 2 vriendinnen ook. pfoe wordt lastig!

Mehh waarom zit iedereen hier in groen :frowning_face:
:stuck_out_tongue:
Kleding crisis hiero weet echt niet wat ik aan moet trekken!
Doen jullie korte of lange broek aan?

hahah zelfde probleem. Maar ik ga sws voor een lange :sunglasses:

Ik ben er na een jaar mee gestopt, school viel me erg tegen. :’’)

@marieke; aawh mag ik weten waarom?

Tot morgen! :slightly_smiling_face:

Ik zit nog helemaal in mijn vakantie ritme, terwijl ik morgen kwart over 7 in de trein moet zitten :cold_sweat:
Tot morgen iedereen!

wow, ik heb het overleefd!

Nou he! Ik ook:)
Wat moesten jullie doen voor opdracht?

Ik ben een paar jaar geleden aangenomen, maar toen kreeg ik dezelfde dag ook te horen dat ik was aangenomen bij MBO Dierverzorging dus moest ik kiezen. Opzich vond ik CIBAP helemaal geweldig en voor mij totaal niet ver weg, maar de richting die ik op wilde krijgt steeds minder en minder banen dus ik ben uiteindelijk toch de andere kant op gegaan. Tis een erg leuke school, 2 vriendinnen van mij zijn er ook aangenomen in het zelfde jaar als mij, beide een andere opleiding, en die hebben het nog steeds naar hun zin!

Ik zou bouwkundig tekenen gaan doen (zo heette dat toen nog, de namen zijn het jaar erna al veranderd) en ik zou daarnaast nog een vak uit een andere opleiding er bij doen (grafisch) zodat ik ook op computer bepaalde opdrachten kan uitvoeren naast het bouwkundig tekenen.

haha same here ^^ alleen ging ik toen naar opleiding voor dierenartsassistente. (niet dat daar veel werk in is… :stuck_out_tongue:)

pfff die opdrachten in de stad waarom vreemd. het was wel gezellig maar haha stoepkrijten, dansen en een fotoopdracht? boottocht vond ik het leukst. Alleen jammer dat ik zelf uit zwolle kom en het niet heel interessant is zo voor mij

Ik mis mn oude klas wel. Maar het is nog maar de eerste week dus laten we hopen op een betere tweede week…:wink: Wij hadden allerlei opdrachten met spijkerbroeken.

Jaa die opdrachten waren echt bizar!
Welke klas zit je?
Jij doet ook versneld toch dan?

in RRP2. Dat is 3D regioklas, als je dat bedoelt met versneld, dan wel ja haha.

Ik vind het echt even wenen. Eerste lesdag gehad, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden. Het is natuurlijk pas de eerste dag maar het was zo anders dan ik had verwacht.