wie is er toegelaten op het Cibap Vakschool?

Hoe zit het met de schooltijden? Ik weet dat het eerste uur 8:45 begint, maar wanneer het tweede uur enz & de pauze?

mwahaha ik ben ook aangenomen. grafisch!
super blij! maar ben stiekem toch bang dat ze me toch niet goed genoeg vinden

ik wilde eerst ook naar de cibap misschien, maar toen ik op de opendag was vond ik het een verschirkkelijke school, dus ik ben maar naar een andere school gegaan

Dat dacht ik eerst ook. Maar ze weten heel goed wie ze wel aannemen en wie niet. Dus je bent dan echt wel goed genoeg. Ik ken genoeg mensen die niet zijn aangenomen wat ik dan ook wel erg goed snap. Maar ga je werk niet vergelijken met dat van anderen, dan ga je juist meer denken dat je niet goed genoeg bent :wink:

upje voor mijn vraag.

@moon Ja oke dat is wel weer zo. Ben er stiekem ook best trots op!

Ik heb ze net een mail gestuurd dat ik graag de tijden wil weten ook ivm met werk en etc.
Als ik iets terug heb zal ik het meteen opzetten!

een vriend van mij zit op het cibap en ik heb gehoord dat het een super leuke school is. veel plezier iedereen die daar volgend jaar naar toe gaat!

Jaaa ik ga ook! Moet elke dag een uur in de trein vanuit Friesland, maar heb er wel super veel zin in! Wel spannend want ken echt niemand daar, maar daar zal iedereen wel last van hebben haha.

ik heb er echt zin in! nog 2 weekjes :grinning:
heb mn boeken al binnen, hebben jullie het materialenpakket al binnen?

ik moet ook best wel n stukkie reizen maar dat heb ik ervoor over:D
en ken ook nog helemaal niemand, zoals de meeste denk ik :slightly_smiling_face:

Moet je ook zijn! :grinning: Oke, ben er benieuwd naar

@Renske , ik kom ook vanuit Friesland haha

@Amy , nee mijn pakket word pas 19 augustus verstuurd

jaa die van mij ook idd!

zijn er mensen die er al zitten die weten hoe je dag eruit ziet het eerste jaar?
zit je echt 5 dagen van 9 tot 5 op school of verschilt dat?

Het eerste lesuur begint om 8.45, laatste duurt tot 17.15. Verder zeiden ze verder niks

Hoe doen jullie het met laptop? Geen jullie echt voor een macbook?

Jaa dat wist ik idd ook

Ik heb al n macbook pro dus die hoef ik niet meer apart te kopen :wink:
Ik ga ook grafisch doen dus denk dat ik m wel vaak nodig zal hebben

Aah oke, ik nog wel. Vandaag uitzoeken waar ze een beetje het goedkoopstebzijn en dan deze week maar een kopen.
En met grafisch heb je hem sws wel nodig. Dat ga ik ook doen. Haha

Ah leuk! Ook versneld?
Had de laptop vorig jaar al nodig bij mn vorige opleiding
Echt n hap uit mn postomonee maarja nu wil ik echt niet meer zonder

Nee dat niet:( Kom van het vmbo af.
Mn ouders betalen hem voor mij. Ik ga wel gewoon voor de 13 inch omdat de 15 inch gewoon echt veel te duur is. Hier hebben ze al moeite mee om het te betalen.
Maar ik ben echt totaal niet bekend met apple dus ik hoop dat het een beetje gaat werken:’)

Ooh oke!
Jaa idd 13 inch us echt zat! Heb zelf ook de 13 inch en kan er ook alles op
Als t goed is kan je studentenkorting krijgen, sowieso bij de mediamarkt

Ik was hiervoor ook altijd van windows maar sinds ik m heb wil ik echt niet meer terug!

Huh echt? Wist ik helemaal niet. Maar ook als je geen 18 bent? Hoe zit dat precies?

Volgensmij geldt dat voor zowel mbo als hbo
Google maar ‘studentenkorting mbo’
Het is dan n kwestie van je studentenpas laten zien en dan is t goed
Bij mij werkte het iig:p

Aaah oke haha. Ik heb nog niet eens een studentenpas;)

Weet je,trouwens hoeveel korting je krijgt?