Wie is er ooit naar een concert geweest?

Jhaa wie is er ooit naar een concert geweest :wink:? Ik niet dus ik ben benieuwd hoe een concert gaat… Bijv. hoelang je wacht… en hoelang zo’n concert duurt ofzo… gwn een voorbeeld :stuck_out_tongue: ?

Ik, ja ligt eraan wat voor concert, ik bedoel ik ben naar COB geweest (bekend onder de mensen die metal luisteren) maar daar gaat het er natuurlijk heel anders aantoe dan, ik noem maar wat, rihanna ofzo…
Ik denk niet dat ze daar een pit beginnen op die muziek zegmaar.
Hoelang het duurt kan ook heel veel verschillen.

ik in groep 3 naar een K3 concert

ja naar een hele berg.
Waarschijnlijk gaan jouw concerten er iets rustiger aan toe, maar ik kom altijd vol blauwe plekken thuis.
Scheelt of je voorprogramma’s hebt hoe lang het duurt.

ik ben naar concerten geweest ! (:
ligt eraan naar wat voor concert je gaat eigenlijk, ik heb een paar keer gehad dat ik hele lange voorprogramma heb en dan moet je echt super lang wachten omdat steeds het podium moet worden omgewisselt (drumstellen enzo) en moet worden schoongemaakt. wat ik het meeste heb gehad is (zonder voorprogramma) dat het concert een uur begint nadat de deuren zijn open gegaan . (: maar het is wel altijd heel gezellig, je leert mensen kennen enzo! en het is ook helemaal veilig!

Erm, meer naar gigs van ‘DJ’s’ :v. Dat is leuk, meestal van 10 tot 4, soms 5/6 als je geluk hebt. En dan moet je daarna kapot wachten op de eerste trein, niet zo leuk.

Ik ben ook ooit naar Green Day geweest, dat vond ik toen heel leuk, het was erg druk…:'3

2 x naar kelly clarkson

vorig jaar op 4 maart, op mn verjaardag, naar Tokio Hotel. -waar ik nu niks meer mee heb.- maar ik had zitplaatsen. &het duurde 1,5 uur.

2 x naar p!nk,
1 x naar ub40 (ouders he -.-’)
1 x naar phil collins
1 x naar genesis.

het ligt eraan of je een voorprogramma hebt. En eigenlijk ook waar. Want als je naar de amsterdam arena gaat (afgeraden…) heb je bv geen winkeltjes, of veel wc’s… maar ahoy is mijn favoriete. Daar gaat de tijd snel als je wacht.
Volgens mij duurt een concert iets van 2-3 uur. Ik heb geen idee, ik houd het nooit bij :slightly_smiling_face:
Hoe gaat het eraan toe bij een concert? gewoon. een leuk liedje = dansen ^^

Okee danku :slightly_smiling_face:

naar welk concert wil je dan?

Ik wil nu nog niet naar een concert, maar ik was nieuwsgierig hoe het er aan toe ging bij een concert :slightly_smiling_face:

hihi oke

Ik was ook 4 maart naar Tokio Hotel, had ook zitplaatsen en heb ook niks meer met Tokio Hotel.
En ik ben naar Michael Bublé geweest. Daar was nog een voorprogramma bij maar dat duurde ook zo’n 2 uurtjes.

250805 Tokio Hotel @ Aken
14062008 Tokio Hotel @ Nijmegen

En zaterdag ga ik naar een concert van An Cafe in Keulen =]

ik ben 20 juni 2008 naar avril lavigne geweest, en ik ga dit jaar 2 juli naar jason mraz. en waarschijnlijk nog naar mcfly ^^.

euhm, ik was naar avril lavigne op 20 juni.
toen was ik geloof ik half 6 daar, het concert begon om 8 uur, ze was er zelf om 10 uur en het duurde tot 11 uur. ik vond het concert een beetje tegenvallen. dat was in de HMH
7 mei ga ik naar lily allen in de melkweg:). ben benieuwd, ik ben nog nooit in de melkweg geweest ( wauw dat klinkt raar. )

en ik wilde ook nog naar mcfly, maar die was binnen 2 uur uitverkocht & nu baal ik :grinning:.

Ik was naar HIM en U2.
Het duurt tussen 1.5/2 uur. Het concert zélf dan hé, het wachten + voorprogramma duurt nog langer.
En het hangt er echt vanaf naar watvoor soort band je gaat. Bij U2 bijvoorbeeld heb je wat meer ‘beschaafde’ mensen die je er gewoon doorlaten en niet als een mongool staan te duwen. Maar bij Tokio Hotel ofzo zal dat gerust wel zo zijn. xp

Mijn eerste concert was van Hilary Duff (:
Het duurde ongeveer van 8 tot 12, inclusief voorprogramma etc.

Mijn allereerste concert was van Justin Timberlake. Het begon om 5 uur ofzo en ik stond daar al om 3 uur met een vriendin. Maar we zagen amper een rij dus toen gingen we even winkelen. Kwamen we na een uur terug stond alles voor. Maar uiteindelijk stonden we als nog vooraan. Maar jezus het gillende wijven gehalte was daar toen wel hoog. Het regende toen en je moest zo’n trap op en sommige meisjes hadden echt van die pumps aan. Ja dan glij je uit :'D
Eenmaal binnen moesten we wachten op het voorprogramma. Was super saai. Kut Esmee Denters. Pas om 8 uur begon de echte show ofzo.

Ik ben ook een keer naar Coldplay geweest en daar had ik helemaal geen last van buiten in de kou wachten met vervelende fans. Toen stond ik ze lekker uit te lachen toen ik binnen stond te kijken naar de crew die met een frisbee stonden te spelen. I love going backstage.