Wie is er nog meer slecht in wiskunde?

Ik ben dus erg slecht en dat is zo frustrerend! Ik zit op het gymnasium en bijna iedereen in mijn klas snapt gewoon alles en ik ben de enige die het nooit snapt. Zelfs al legt iemand het 5 keer uit, het lukt gewoon niet, ik maak niet de goede ‘verbindingen’ in m’n hoofd ofzo? Of dan snap ik het wel maar kan ik het niet zelf doen. Terwijl ik wel goed in talen ben en in vakken als geschiedenis of aardrijkskunde. Heeft iemand dat nog meer?

ik en ik ben ook master in talen xD

Mij lukt wiskunde ook ècht niet. Handig als je wiskunde B hebt, haha :stuck_out_tongue:

nee, ik kan het ook écht niet. Mijn wiskunde lerares heeft zich er ook al bij neergelegd haha, maar volgend jaar heb ik wiskunde C en misschien dat het dan beter gaat. Ik ben trouwens ook heel goed in talen, maar ik ben gewoon echt een alpha haha ik kan ook geen scheikunde, bio etc.

Ik ben heeel slecht in wiskunde. Ik bak er gewoon niks van!

Ik heb tot 3x toe de landelijke rekentoets niet gehaald op 't HBO Pabo.
Het is niet erg als je iets niet kan, maar geef niet op!
Volg bijles, maak je opdrachten en ga ervoor.
Al moet je net zoals ik opnieuw beginnen, laat je niet uit het veld slaan, door 1 onderdeel.

Ik heb heel erge dyscalculie, baal er onwijs van.

ik ben slecht in wiskunde. MAAR ik heb vandaag me hoogste chijfer gehaald voor wiskunde 7,2 was een makkelijk hoofdstuk gelukkig

Gymnasium is hoog. o:

Ik zit in 3 TL en ik snap er ook niks van, maar ik sta wel een 6,5 gelukkig. Maar op mn laatste toets had ik weer een 4, ik kan het opzich wel alleen ruimtelijk inzicht etc. heb ik niet, dat kan iemand me 80x uitleggen maar ik snap dat gewoon niet, de rest lukt wel.

ik ben ook zo vreselijk slecht in wiskunde, maar gelukkig heb ik mijn examen gehaald en ben ik er nu vanaf =D

uit een of ander onderzoek blijkt dat;
jongens beter in wiskunde zijn dan meisjes en ‘slechter’ in talen.
meisjes beter in talen zijn dan jongens en ‘slechter’ in wiskunde.

er bestaan natuurlijk ook uitzonderingen.

ot; ik ben VRESELIJK BADD in wiskunde.

wiskunde gaat, ik sta gemiddeld een 6.
Maarja zelf ben ik ook veel beter in talen, geschiedenis en aardrijkskunde.

precies hetzelfde.

tot de 3e klas was ik ontzettend slecht in wiskunde. tot ik bleef zitten (op wiskunde :pensive:), ineens kon ik het. Oefenen, oefenen, oefenen was wat ik deed. Op den duur kwam de klik, al duurde het bij mij veel langer dan bij anderen. Daarom weet ik nooit wat ik moet zeggen als mensen slecht zeggen te zijn in wiskunde, omdat ik voor mezelf bewezen heb dat het écht mogelijk is om er een voldoende voor te halen zegmaar ;p

ik ben er echt slecht in, heb totaal 4 onvoldoendes, en 5 voldoendes op wiskunde gehaald en die onvoldoendes waren dan allemaal 4’en enzo
heb heel lang een 5 gestaan maar heb het omhoog weten te halen naar een 6, gelukkig.
mn hoogste cijfer is een 7.8, die ik in de toetsweek heb gehaald. (:

hier weer een ;s echt hoor wiskunde en nask liggen me totaal NIET. En Frans, Engels, Duits gaat me allemaal gemakkelijk af. Ik kom volgend jaar in 3 vwo dus dat wordt wat… Minder richten op de talen en meer werken voor de exacte vakken!

Ik kan het ook niet, al legt iemand het 10x uit ik snap gewoon de ‘verbinding’ niet.
Maaar talen is ook weer mijn ding (:

Ik ben er ook heel slecht in, daarom stop ik ook volgend jaar. Helaas gaan talen me ook niet al te gemakkelijk af.

Exactly the same
Goed in talen + AK + GS en heel erg slecht in wis + nat + sch