Wie is er geniaal?

Oke, ik zoek dus een nieuwe naam voor op hyves, om mee in te loggen zeg maar
het moet iets met mijn naam zijn: Eva, of iets anders gaafs:D
zelf weet ik echt helemaal niks haha…
dus? wie is er zo creatief om iets te bedenken?
X

Kidding right?

Ik heb gewoon me naam en achternaam gedaan. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan…

vooralsjenogevadoormoet

Eva---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------*achternaam*

eva_ja.hyves.nl

Geniaal!

4 uur cup a soup ^^

Ik ben geniaal.

ik heb honger

ja ik ook, ik heb zin in een frikandel speciaal.

Ik eet pizza.

Hopelijk chinees vandaag, want daar heb ik wel even zin in.

Mag ik ook een stukje? :angel:

ik ga zo pastaschotel eten

Hmm patatjes en een kaassoufflé

evarevabevanevazevakeva

hahahah ja indd, die is vet ^^

Ik ga zo een broodje met smeerkaas met sambal eten. Nomnomnom

Oooh die is zooo lekker :V
Ik wil nu eigenlijk ook wel pizza :'3

Ja ik heb nu ook wel zin in pizza, ookal had ik gister nog :’)

ave!