Wie is de ware?! HELP

Hi girls, :angel:
ik ben een hooggevoelig meisje. Daarvoor moet ik af en toe naar een vrouwtje toe die mij helpt daar in. Ik ben nogal wanhopig over of ik later wel de juiste man zal vinden. En dat maakt me best depressief.
Laatst was ik weer naar die vrouw toe. Ze vertelde me dat er doorgegeven werd dat ik mijn ware jongen zou gaan ontmoeten maar ik moest wel de goede jongen eruit pikken door de slechte jongens erbuiten te houden. Dat ik dit hoorde maakte me wel erg blij. Maar er was een probleempje. Ik ben super bang dat ik onbewust de verkeerde jongen ga kiezen waardoor ik mijn hele toekomst zal verknallen. Ik heb de hele tijd de twijfels of het iemand is die ik al ken. Bijvoorbeeld mijn beste vriend. :huglove:Maar ik kan mijn beste vriend niet zoenen omdat een goede vriendin van mij het er mee heeft gehad en het is net een of twee maanden uit. Ondanks hun elkaar via mij kennen en ik ze gekoppeld had, voel ik me er nog schuldig over. Aan de andere kant denk ik weer. Is dit een levensles bedoeld? Dat ik niet altijd voor die ander moet kiezen maar een keertje voor mezelf? Of moet ik gewoon niks met hem beginnen en mijn vriendin niks vertellen hier over. Ik wil sowieso mijn vriendin ook niks vertellen hierover omdat ik bang ben dat ze superboos op me word en dat ik haar kwijtraak. En ik merk trouwens ook wel eens dat die sjanst maar dan weet ik niet of het serieus bedoeld is. Ook ben ik in de zomer een hele week met hem op vakantie want we gaan naar de zelfde camping. Wat moet ik doen? Ik ben zo in de war en ik heb echt jullie hulp nodig. Iemand wat advies? :hammer:
X HB :couplekiss_man_woman:

Oh wauw relax man… (’:

Je bent zo te lezen nog helemaal niet zo oud. Daar hoef je je nog helemaal niet druk om te maken.
Naar de ware ga je niet op zoek. Die kom je gewoon tegen. Je kan nu nog helemaal niet weten wie dat is.

Je bent inderdaad aan het overdrijven en te ver aan het nadenken.
Gewoon alles op je af laten komen, dan komen die visioenen van dat vrouwtje ook wel uit.

Ik denk dat je nog niet zo moet piekeren of een jonge wel de ware is. :wink:
Je hebt mijn blog gelezen en het advies wat je mij gaf zou je zelf ook op moeten volgen! xx

Jaa daar heb je gelijk in :wink: thanks!

Het kan aan mij liggen maar ik wist dat niet.

Nee klopt, maar het is ook echt van 2 kanten, ene kant denk ik ik ben nog jong ik wil niet meteen verbonden zijn met iemand en de andere kant denk ik van jaa ik wil gwn weten wie het is enz… heel frustreren maar ik begrijp wat je bedoeld x :ok_woman:

Sorry :tipping_hand_man:

jaa, klopt

lol inderdaad

Weetje je lijkt wel wat op mij ik denk ook altijd veel te veel na! Wat gaat er gebeuren blijf ik voor altijd alleen zal er iemand op me pad komen! Weetje je bent 16 die knapperd zal jou heus vinden meid & Als je echt graag wil weten wat je vriendin er van zal vinden als je wat met je beste vriend krijgt zal ik het haar toch vragen het ergste wat kan gebeuren is dat ze boos word… Maar te veel piekeren is ook niet goed hierover de ware vind je wel :wink: