Wie is de Mol? 2018

Wie is de mol?
  • Jan
  • Olcay
  • Ruben

0 stemmers

Hallo molloten!

Welkom bij weer een nieuw topic van Wie is de Mol?. Vanaf zaterdag 6 januari gaat het 18e seizoen van start. Deze is te zien op NPO1 om 20.30 uur. In dit topic kun je al je verdenkingen, meningen of andere berichten kwijt over dit programma. Ik heb er weer zin in!

Gisteravond zijn de kandidaten van het nieuwe seizoen bekend gemaakt:

• Jean Marc van Tol, cartoonist
  • Bella Hay, muzikante
  • Ron Boszhard, presentator
  • Simone Weimans, nieuwslezeres
  • Jan Versteegh, presentator
  • Stine Jensen, schrijfster
  • Ruben Hein, zanger
  • Loes Haverkort, actrice
  • Emilio Guzman, cabaretier
  • Olcay Gulsen, modeontwerpster

https://www.facebook.com/wieisdemol/videos/1597501140293319/

Jaaaaa, zoveel zin in! Ken er 6 van de 10, dus nog best wat. En ik ben ook echt super benieuwd naar de locatie :grinning:

ZO’N ZIN OMG KAN NIET WACHTEN

^^Hahahahahah, lekker enthousiast in ieder geval :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik ken er dit jaar 5, wat best veel is aangezien ik er meestal maar 2 of 3 ken :")

Jeeej ik heb er ook zin in! En er doen wel veel mee waarvan ook gedacht werd dat die mee zouden doen en dat vind ik ook leuk!

Heel veel zin in inderdaad! Leuk dat Jan Versteegh mee doet. Ik ken er dit jaar ook 6 van de 10.

Ik ken er maar 4, jammer. Maar alsnog wel veel zin in weer!

Het viel mij eigenlijk meteen op dat Art niet op de foto staat, want normaal staat hij er toch wel bij op… :cold_sweat:

Ik denk dat dat aan de foto ligt, als ik naar foto’s van voorgaande jaren zoek vind ik ze vaak zowel met als zonder Art.

Dit is volgens mij ook de foto die ze gebruiken om te laten zien wie er afgevallen is dus dan hoort 'ie er niet op te staan haha

Oh jaaa, tuurlijk, oepsie :cold_sweat:
Denk dat er dan nog een groepsfoto op de locatie zelf komt met Art

Ik ken alleen Olcay Gulsen :’)
Is trouwens de locatie al bekend?

^^Voor zover ik weet nog niet

Nog maar een paar dagen, ik heb er zoveel zin in! :upside_down_face:

Ik heb er ook veel zin in. Ik ken er 3:
Ron Boszhard
Simone Weimans
Jan Versteegh

Misschien is het een idee om een poule aan te maken voor dat spel van Wism. Stuur mij maar een pb met je gebruikersnaam van het spel.

Groetjes Tessa❤️

Ik las ergens dat er vanavond al een voorproefje van mol talk word uitgezonden!

^^Jaa inderdaad, The Kick-Off!

Een poule op de widm-app lijkt mij ook wel weer leuk, alleen heb ik mijn eigen naam, dus liever geef ik hem niet :cold_sweat:

Je mag ook een pb sturen. Er zit al iemand in de groep. Ik heb ook mijn eigen naam.

Er zitten nu 3 mensen in de poule. Ik zou het heel leuk vinden als er meer mensen meedoen.

Ja dan nog dus :") ik geef mijn naam liever niet prijs :")