Wie is de mol 2014

Ook al is het misschien een beetje vroeg, hopelijk horen we wel snel wie de kandidaten zijn.
Wie verwacht of hoop jij. En welke locatie lijkt je tof.

Ik gok op:
- Freek Bartels
- Jennifer Hoffman
- Tygo Gernandt

• Johan Fretz

Kandidaten:

• Owen Schumacher
  • Sofie van den Enk
  • Tygo Gernandt
  • Susan Visser
  • Aaf Brandt Corstius
  • Jan-Willem Roodbeen
  • Daphne Bunskoek
  • Maurice Lede
  • Freek Bartels
  • Jennifer Hoffman

• Hong Kong

Waar baseer je het op?

Ik hoop dat er snel wat bekend wordt, kan niet wachten :grinning:

Wanneer begint het nieuwe seizoen dan?
En inderdaad, waar baseer je het op?

Twitterstiltes en een aantal zijn ook gelinkt aan oudkandidaten.
Ik kan ook niet langer meer wachten… Helaas beginnen de uitzendingen pas rond januari :frowning_face:

Normaal begint het begin van januari dus ik ga daar voor dit jaar ook weer vanuit.

Ik hoop iemand van BNN. Fillemon Wesselink ofzo.

PFff het duuurt nog zooooo lang :frowning_face:

Ja, Filemon zou idd erg leuk zijn als kandidaat.

Wooow dit topic begint vroeg :stuck_out_tongue:

Ik wacht de kandidaten meestal gewoon af omdat ik de meeste toch niet ken haha
maar we moeten inderdaad nog heel lang wachten :frowning_face:

Tim Hofman of Valerio Zeno zou ik ook leuk vinden. Dennis Storm heeft al meegedaan geloof ik.

Jaaa Valerio. Tim Hofman denk ik niet dit jaar, want hij schrijft enorm veel op twitter en het lijkt me dat je daar tijdens widm geen tijd voor hebt.

Nog 4 maanden :’’).

Ik heb best wel weer zin in Wie is de mol!!
Hoop dat ik er tijd voor heb om het te kijken haha

Op een website zag ik wat mogelijke kandidaten voor WIDM 14
Het duurt nog wel even voordat wie is de mol weer op televisie komt. Het volgende seizoen zal pas weer zijn in 2014. De kandidaten zijn nog niet officeel betekent, maar er gaan veel speculaties rond op het internet over mogelijke kanidaten. De vraag is of dit ook echt de kandidaten worden.
Kandidaten:
Vrouwen:
1. Fleur Agema (politica PVV)
2. Merel Westrik of Daphne Bunskoek (tv-presentatrice)
3. Giovanca Ostiana (zangeres) of Manon Flier (volleybalspeelster) of Laura Smulders (bmx-fietscrosser)
4. Renate Verhoofdstad (journaliste) of Lauren Verster (tv-presentatrice)
5. Lieke van Lexmond (actrice) of Hanna Obbeek (actrice)
Mannen:
1. Jandino Asporaat (cabaretier)
2. Ramon Beuk (kok)
3. Nasrdin Dchar (acteur)
4. Wilfried de Jong (tv-presentator)
5. Raymond van de Klundert (alias Kluun) (schrijver) of Abdelkader Benali (schrijver (o.a. film over Badr Hari)) of Arnon Grunberg (schrijver) of Marnix RUEB
Ik ben benieuwd of we deze kandidaten daadwerkelijk terug gaan zien!

Als Jandino mee gaat doen, ga ik ook echt kijken. Die man is gewoon geniaal.

Verder heb ik het eerlijk gezegd nooit echt gevolgd. Het enige wat ik weet is dat de teams zoveel mogelijk geld in de pot moet krijgen en er een mol is die de boel saboteert.

Veel van de namen die genoemd zijn lijken me érg sterk. Aangezien ze de afgelopen maanden/weken veel in het nieuws waren over opnames en nieuwe programma’s. De opnames van Wie is de Mol waren toen al in volle gang en dat zou niet gecombineerd kunnen worden…

Huh? Hanna Obbeek is toch veel te jong?

Jaaa ik wil ook weer kijken! Maar nu eerst Expeditie Robinson :slightly_smiling_face:

En dan bedoel ik voornamelijk; Valerio, Tim Hoffman, Jandino, Lieke van Lexmond etc. Ook veel actief in de media, programma opnames en op social media… wat vrijwel onmogelijk is als je middenin de opnames van WIDM zou zitten…

Laura Smulders is ook jong, vind ik voor de volwassen variant. En te oud voor de kids editie

Misschien met de junior variant die ook komend jaar weer op tv gaat komen?