Wie is de Mol? 2013!

En Daniël Boissevain ook toch wel?
Gooische vrouwen, All Stars, helloooo.

ik ken: Daniël Boissevain, Tim Haars, Joep van Deudekom:, Paulien Cornelisse, ewout en Kees. redelijk in balans, meestal is de mol wel iemand die je al kent.

En die Janine was van de jakhalzen, maar die is sowieso niet de mol al want zij heeft een ongeluk gehad stond laatst in de krant.

Leukkk heb er alweer zin in! :slightly_smiling_face: Ik ken de meeste een beetje vaag van gezicht, hoop dat het leuke kandidaten zijn! Alleen vind ik die Zarayda nooit zo tof, jammer dat die erbij zit.

Ik heb er ook zin in! Ik ken Paulien Cornelisse, Ewout Genemans, Tim Haars en Zarayda Groenhart, ze komen me iig bekend voor.

leuk! kan niet wachten tot het begint!

vind het echt geweldig dat Kees Tol er in zit :’)

Ja ik ook! Hij is echt hilarisch.

Klopt, zei mijn moeder ook al.

Ik ken de meeste wel van gezicht. Wie is de mol is echt leuk!

oeh, heb er weer zin in!!

Jaa heb dr echt weer zin in :grinning: Kom maar op!

Ik ken volgens mij alleen Ewout.

Edit: O, Paulien ken ik eigenlijk ook!

Ik heb er superveel zin in, ook al kan ik dit jaar niet zo fanatiek doen ivm school. Niet dat dat vorig jaar hielp, toen zat ik er helemaal naast:’)

Ik schrok al. Ik dacht “Het is nu toch niet al geweest?!” Ik heb er echt super veel zin in! Al heb ik het telkens fout wat betreft de mol, maar goed. Toch ga ik weer vrolijk meedoen! :grinning:

Oh te gek! Ik hou hier echt van <3

Volgens mij ook wel leuke deelnemers =)

Kan niet wachten! Alleen jammer dat ik er maar 2 ken:(

Ahhh leuk!! Kan niet wachten tot het begint. Ik ken eigenlijk alleen die Zarayda en Ewout. Maar na een paar afleveringen ken je altijd iedereen bij naam, tenminste dat heb ik :wink:

KEES TOL!! :beer:

Jeeeh heb er zin in! Leuke deelnemers ook dit seizoen! Ik ken alleen Kees Tol niet, maar hoorde dat 'ie wel leuk is. Joep en Tim zullen er ook wel flink wat humor inbrengen :grinning:

Gister bij het televiziergala werden de laatstetwee onthuld, maar wie zijn al die mensen :O? Ik ken alleen Ewout :’)

Ik vond het wel leuker toen Pieter Jan het presenteerde, hij heeft echt zo’n ondoorgrondelijke wie is de mol face.