Wie is de Mol? 2013!

Hierbij het - nu al o zo geweldige - Wie is de Mol topic voor 2013!

Alle kandidaten zijn nu bekend:

v.l.n.r: Zarayda Groenhart, Joep van Deudekom, Tim Haars, Kees Tol, Carolien Borgers, Ewout Genemans Tania Kross, Daniël Boissevain, Janine Abbring, Paulien Cornelisse

Het spel dit jaar wordt weer gepresenteerd door Art Rooijakkers, en speelt zich af in Zuid-Afrika. De eerste aflevering wordt uitgezonden op donderdag 3 januari. Markeer het maar weer in je agenda’s, mensen!

Speculeer maar weer rond, altijd leuk.

Ik ben trouwens dolgelukkig dat ik de eer heb om het topic te openen. En ik ken eigenlijk alleen Ewout Genemans, omdat ik met hem ‘gewerkt’ heb haha :’) En Kees Tol een beetje.

Ik was net aan het googlen of er al een wie is de mol topic 2013 was… Telepathie!

Maar ik heb er weer zin in :grinning:

Leuk! Hoewel ik eigenlijk alleen Ewout Genemans ken…

Oh, leuk! Ik ken redelijk wat mensen, alleen Tania, Janine en Carolien niet. (:

Ik had het vorig jaar goed ghegeh, de schoenenfoto’s waren erg leuk :’)

Op twee na ‘ken’ ik ze allemaal haha, dat gebeurt bijna nooit.

Ik heb al 2 schoenenfoto’s moeten maken, ik vrees dat ik dit keer het ook maar weer moet gaan doen. Laten we de traditie voortzetten!

De meeste deelnemers ken ik wel. :grinning:

awh, wie weet heb je het deze keer wel goed en moet ik een schoenenfoto maken :’) Ik denk niet dat ik het twee keer achter elkaar goed heb.

Neee ik hoop echt dat Ewout er snel uit gaat. Het is zo’n verschrikkelijke jongen, althans dat is mijn ervaring. Ik hoef zijn hoofd niet te zien ;’)

Ewout is zo lief juist, haha! Wat is jouw ervaring met hem dan?

oeeh ik heb er zin in :slightly_smiling_face:

ookal ken ik de meeste deelnemers niet, die Carolien is mooi (:

Leuk! Ik heb er weer zin in! Echt heel jammer dat ik er met de eerste aflevering niet ben maar dat kijk ik dan wel meteen terug!

Jaaa ik kan niet wachten tot het echt begint! Ik ken eigenlijk alleen Kees Tol, Ewout Genemans & Daniel Bossevain, maar ik vind het persoonlijk wel leuk dat ze het met minder bekende BNers doen.

Ik heb ook echt al megalang naar die foto zitten kijken of ik een aanwijzing kon vinden. Het schijnt dat op de achterkant van het shirt van Joep van Deudekom de letter M.O.L. staan…

Ik ken alleen Ewout… Best wel stom dat het niet zo’n bekende Nederlanders zijn, althans… voor mij.

Jaaaaaaa nog een paar maandjes ! :upside_down_face:
ik kan alleen janine, joep, carolien en tania niet beetje jammer.
de rest gelukkig wel (: !

ik ben benieuwd hoe ze dat met die janine hebben opgelost Ö

Ik kan niet wachten! Het is echt mijn lievelingsserie haha.
Maar ik ken sowieso nooit meer dan twee spelers dus ik leer ze altijd kennen tijdens de serie, vind ik juist wel leuk :slightly_smiling_face:

Ik ken alleen Tim en Ewout…

Kees Tol toch ook wel jongens! Hij is zo’n 3j’s/Nick&Simon/iets Volendams jongen haha. Ik weet niet waarom ik het weet. In ieder geval is ie heel grappig.