wie herkent zich?krijg geen eten binnen zkh weet het ook niet

hey meiden!

omdat het ziekenhuis het niet meer weet. hoop ik dat er misschien meiden zich herkennen en nog tips hebben waar we naar kunnen zoeken.

afgelopen september, kreeg ik opeens geen eten meer binnen. Na een paar happen zat ik al vol.
er zijn toen onstekingswaarden gevonden maar het ziekenhuis wist niet waar deze vandaan kwam

het ziekenhuis zette er ook geen vaart achter ook al was ik ondertussen bijna 10 kilo in 1,5 maand kwijt. ik kon het nog wel volhouden o ontbijtdrank (dit kreeg ik ook niet binnen)

uit eindelijk ben ik opgenomen op de SEH. en moest ik een weekend blijven. hier kwam ik binnen met een vocht te kort. ik heb hiervoor ene infuus gekregen.
en op maandag zijn er een endoscopie en een gastroscopie gedaan (hoop dat ik het goed schrijf)

ook hier is niks uitgekomen. en daar is het spoor dan gestopt.
omdat het eten met kleine beetje beter ging zou het wel voorbij zijn.

ondertussen gaat het eten redelijk, ik heb soms terug vallen.
maar de vermoeidheid en de pijn in mijn buik die blijven.

het ziekenhuis heeft me als uitbehandeld opgeschreven, maar ik merk aan alles dat het gewoon nog niet goed zit.

in de tussen tijd al gekeken of ik misschien zwanger was maar dat ishet ook niet.
ik sluit graag alles uit dus mochten jullie opties hebben let me know :slightly_smiling_face:

x

Ik zou toch even een second opinion gaan aanvragen bij een ander ziekenhuis. Als jij niet meer kan eten en er ontstekingswaarden worden gevonden hoort het ziekenhuis dit uit te zoeken.

ja omdat ze zeggen dat ze alle onderzocht hebben. Second opinnion is idd slim.