Wie herkent dit?

Ola! Al een tijdje last van benauwdheid op mijn borst, wat samen gaat met steken af en toe. Binnenkort doktersafspraak gepland, maar toch benieuwd of iemand dit herkent of zelf heeft gehad?

De steken herken ik, maar benauwdheid niet. Goed dat je al naar de dokter gaat. Ik heb geen idee wat het kan zijn. :wink:

Ik heb soms wel last van benauwdheid, maar dat komt omdat ik verkeerd ademhaal, ik adem altijd vanuit mijn borst, terwijl het vanuit je buik moet (Volgens mij). Die steken heb ik soms ook wel maar ik doe er niks op uit.

Ik heb dat heeeeeeeel af en toe. Maar ik doe er verder niks aan of zo, omdat het echt nauwelijks gebeurt.

ja ik heb dit ook een tijd gehad bleek dat het kwam omdat ik een keelontsteking had heel raar maar okey

ik heb het allebei maar ik mag niet naar de dokter van m’n moeder ha

kan op hartproblemen duiden maar kan ook door stress komen

Een vriendin van mij had ook last van steken in haar borst, toen is ze naar het ziekenhuis geweest en toen bleek dat ze het syndroom van tietze had!

Ik heb het gehad, ben er ook mee naar de dokter geweest!

Kan zijn dat ze je doorsturen naar het ziekenhuis om een hartfilmpje te laten maken. Soms kun je druk op je borst voelen door stress wat Dalliance al zei!

Ik herken dit heel goed! Die benauwdheid ook. Mij is verteld dat het waarschijnlijk een allergische reactie is op Huisstofmijt. Ik denk dat je wel weet wat het is, zo niet:
De huisstofmijt is een haast onzichtbaar kleine mijt die in huisstof leeft, met name in matrassen, kussens, gestoffeerd meubilair, tapijt en op beschimmelde muren.
Hopelijk helpt je dit, maar ik zou het inderdaad wel laten controleren door een dokter.