wie helpt mij met natuurkunde :)?

Jongens jaaaa,
Ik ben zo slecht in natuurkunde… sta der op het moment een 5,46 en ik moet over gaan. donderdag begint bij ons het proefwerk week en vrijdag heb ik natuurkunde. Wie kan mij aub helpen? Ik zit in 3 havo en snap echt helemaal niks van die formules… word helemaal gek zit al sinds 11 uur 'sochtends te leren maar heb helemaal niks onthouden of begrepen. Soooo, is er iemand die me kan helpen :slightly_smiling_face:?

Waarom vraag je je docent niet?

Je moet ook niet aan één stuk achter elkaar door leren :")
Kleine stukjes en tussendoor wat anders doen/leren

Maar natuurkunde is oefenen, oefenen, oefenen. Welk onderwerp is het? Misschien kun je samen met een klasgenoot leren die het wel snapt?

OMDAT HET daar een beetje te laat voor is aangezien ik geen les meer heb

Je kan je docent gewoon mailen?

Op YouTube zijn er verschillende kanalen waarop docenten de leerstof uitleggen.
Het kanaal van “Meneer Wietsma” heeft mij tijdens mijn middelbare school periode erg geholpen, dus misschien werkt het voor jou ook!

Het belangrijkste is oefenen. Houd je huiswerk bij, en kijk het na! Van je fouten moet je leren. Maak oefentoetsen, en neem vooral af en toe pauzes. En als je vragen hebt, vraag klasgenoten of familieleden. Of als je echt niet uit komt: ik weet ook het een en ander van natuurkunde :wink:

Kan je iets specifieker zijn met wat je niet snapt? Ik kan je dan misschien helpen :slightly_smiling_face:

Zoek de formules die je niet begrijpt op google of youtube op. Soms heb je gewoon een andere manier van uitleggen nodig om het wel te begrijpen.